نعیمی اعلام کرد:

اختصاص بودجه ۱۶۰ میلیارد ریالی با هدف توسعه منطقه ویژه اقتصادی کاشان

عصر معدن- قائم مقام سازمان ایمیدرو از اختصاص بودجه ۱۶۰ میلیارد ریالی با هدف توسعه برنامه های منطقه ویژه اقتصادی کاشان برای سال ۹۹ خبر داد.;

اختصاص بودجه ۱۶۰ میلیارد ریالی با هدف توسعه منطقه ویژه اقتصادی کاشان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، عباس نعیمی در نشست "کمیته سرمایه گذاری سازمان ایمیدرو" یادآور شد: تهیه طرح جامع و تفصیلی و همچنین پهنه بندی، تامین آب و برق، سازمان دهی محیط، فنس کشی محوطه و غیره، از جمله اقدامات این منطقه طی سال های 95 تا 98 بوده است.

    برنامه های منطقه تا سال 1400

    وی با اشاره به برنامه های این منطقه اقتصادی تا سال 1400 گفت: احداث گمرک و انبارها، تاسیس شرکت، تامین و تکمیل زیرساخت های اولیه تا سال 1400، از برنامه های منطقه است.

    عضو هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر اینکه جذب سرمایه گذار، اولویت برنامه های این سازمان در منطقه اقتصادی کاشان خواهد بود، گفت: بخش خصوصی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این منطقه در حوزه هایی همچون احداث کارخانه های "کلر آلکالی، گرانول و pvc، تولید هیدروکسید منیزیم و کلسیم، تولید نمک های صنعتی و غیره اعلام کرده است.

    جذب سرمایه گذار

    نعیمی با اعلام اینکه جذب سرمایه گذار توسط مسئولان منطقه عملیاتی شود، عنوان کرد: پایه بودن فعالیت صنعتی در شهرستان کاشان، صادرات، قرار گرفتن منطقه در مجاورت بزرگترین دریاچه نمک طبیعی کشور و امکان استقرار واحدهای فرآوری املاح تبخیری، وجود نیروی انسانی ماهر و غیره، از جمله ظرفیت های این منطقه به شمار می رود.

    وی ادامه داد: جاده های دسترسی و وجود خط آهن در چهارمین منطقه ویژه اقتصادی ایمیدرو، از دیگر زیرساخت های منطقه است.

    بنا به این گزارش، منطقه ویژه اقتصادی کاشان در شمال غربی استان اصفهان و در مجاورت استان های قم و اراک قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر