توسعه زیرساخت‌های معادن کشور اولویت ایمیدرو است

عصر معدن- رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: توسعه زیرساخت‌های معادن به ویژه در حوزه برق رسانی و جاده سازی از سیاست‌های اصلی ایمیدرو در نقاط مختلف کشور است.;

توسعه زیرساخت‌های معادن کشور اولویت ایمیدرو است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از صدا و سیما ، محمدرضا موثقی نیا در بازدید از طرح در حال ساخت گندله آهن خرامه و مجتمع فولاد غدیر نی ریز افزود : ضرورت دارد همه متولیان به منظور تسریع در روند بهره برداری طرح گندله آهن خرامه، با هم افزایی و فرا سازمانی در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت اثر بخش کار را به نتیجه پایدار برسانند.

    معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو ادامه داد: در دولت و ایمیدرو از صنعت فولاد حمایت می کنیم تا فناوری در تولید فولاد داخلی شود و خوداتکا شویم و بتوانیم طراحی و مدیریت فناوری را خودمان انجام دهیم.
    وی اضافه کرد : تلاش های شما در فولاد نی ریز به منظور اهداف نظام و شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید است و فولاد غدیر نی ریز با تمام ظرفیت در جهت افزایش تولید در بخش های مختلف تلاش کند تا سایر طرح ها به زودی فعال شود.

    رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران توسعه زیرساخت های معادن به ویژه در حوزه برق رسانی و جاده سازی را از سیاست های اصلی ایمیدرو در نقاط مختلف کشور نام برد و ابراز امیدواری کرد تا روند آماده سازی این مسیر تسریع شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر