تمدید مهلت ارسال ایده‌های ارزش آفرین به جشنواره اینوماین

عصر معدن- مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو از تمدید مهلت ارسال ایده های ارزش آفرین به بخش مسابقه ایده در دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی خبر داد.;

تمدید مهلت ارسال ایده‌های ارزش آفرین به جشنواره اینوماین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، غلامرضا ملاطاهری اعلام کرد: مهلت ارسال ایده به بخش مسابقه این جشنواره تا 17 دی ماه 98 تمدید شده است. دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی در 3 بخش اصلی برگزاری مسابقه ایده، نمایشگاه توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و برگزاری پنل های تخصصی و ارائه نیازهای فناوارنه از پنجم تا هفتم بهمن ماه 98 برگزار خواهد شد.

    وی گفت: علاقمندان می‌توانند حداکثر تا 17 دی ماه 98 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال ایده‌های خود به سایت مؤسسه یونیدرو (مشترک دانشگاه تهران و ایمیدرو) به آدرس www.unidro.ut.ac.ir مراجعه کنند.
    مدیرآموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو افزود: محورهای مسابقه ایده شامل مبانی و فناوری‌های نوین معدن (اکتشاف، استخراج و فرآوری) و صنایع معدنی، مدیریت انرژی و آب در معدن و صنایع معدنی، مدیریت و بازاریابی (فروش محصولات معدن و صنایع معدنی) و فناوری‌های نوین پشتیبانی از زنجیره معدن و صنایع معدنی (مدیریت معدن، لجستیک، حمل و نقل و ...) است.
    وی تصریح کرد: مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی (سیستم‌ها، تجهیزات، خدمات و ....)،کاربردهای جدید مواد معدنی و محصولات نوین حوزه معدن و صنایع معدنی و مدیریت باطله معادن و صنایع معدنی و استحصال آن نیز از دیگر محورهای مسابقه ایده هستند.

    نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان
    ملاطاهری زمان برگزاری نمایشگاه توانمندی شرکت های دانش بنیان را در روزهای دوم و سوم جشنواره (6 و 7 بهمن ماه 1398) اعلام کرد. همچنین پنل های تخصصی و ارائه نیازهای فناورانه نیز 7 بهمن ماه 98 برگزار خواهند شد.
    وی گفت : هدف از برگزاری این جشنواره افزایش سهم اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی، تهییج و ترغیب فناوران و نوآوری دانشگاه و صنعت به ایده‌پردازی، ارایه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و بهره‌مندی از ظرفیت آن‌ها و نیز جستجو و تجمیع نیازهای فناورانه بخش معدن و صنایع معدنی و ارایه راهکارهای نوآورانه است.
    مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو ترغیب به نهادسازی در تامین منابع مالی ایده‌های معدن و صنایع معدنی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمایتی موجود در دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همگرایی و همنشینی بازیگران چندسویه اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی را از دیگر اهداف برگزاری اینوماین 2 دانست.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر