پیام نوروزی رییس هیات عامل ایمیدرو

بهار افتتاح بخش معدن و صنایع معدنی

عصر معدن- برآمد باد صبح و بوی نوروز ، به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال و همه سال،‌ همایون بادت این روز و همه روز;

بهار افتتاح بخش معدن و صنایع معدنی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» روابط عمومی ایمیدرو نوشت:

    سال 1396را باید سال اجرای طرح های معدنی و صنایع معدنی دانست. نتایج و دستاورهای کارشناسان، مدیران و تلاشگران بخش کارگری از حوزه دولتی و خصوصی نمود عینی تری نسبت به سال های گذشته داشت. افتتاح طرح های فولاد و مس از ماههای نخستین سال و همچنین آغاز عملیات اجرایی پروژه های بزرگ از جمله روی و تیتانیوم از مهمترین رویدادهای سالی که گذشت، بودند.

    تمام تلاش این مجموعه در جهت حمایت از بخش خصوصی بوده است. نگاهی به افتتاح ها و راه اندازی طرح های که سال ها معطل بوده اند،‌ تأکید این نکته است که خانواده ایمیدرو، الگوی به کار گیری حداکثر توان بخش خصوصی را همگام با سیاست های اقتصاد مقاومتی،‌ اصل 44 و استراتژی کلان دولت دارد.
    علاوه بر ایجاد تعاملات بین المللی و جذب فناوری های جدید؛ در حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست همه واحدهای تابعه این سازمان ممیزی شدند. همچنین طی سال جاری در واحدهای تابعه، 7 سیستم پایش آنلاین نصب شده که به لحظه می توان میزان خروجی آلاینده را نشان داد.
    ایمیدرو با توجه به اثرگذاری پیوند دانشگاه و صنعت در اقتصاد؛ با مراکز علمی و دانشگاهی کشور تفاهم نامه های متعددی برای همکاری منعقد کرد. افزون بر این، طی سال جاری حدود 20 دوره کارگاه‌ آموزشی معرفی فناوری‌های جدید با دعوت از مدرسان خارجی و 928 دوره با موضوعات مختلف برگزار کرده است.
    ایجاد شغل و افزایش درآمد برای مردمان این سرزمین،‌ بزرگ ترین نتیجه یک سازمان همچون ایمیدرو می تواند باشد. خدا را شاکرم که با همکاری دست اندرکاران معدن و صنایع معدنی،‌ همت و تلاش مجموعه را در این مسیر به کار گرفته ایم.
    سال 1397 نیز در سایه الطاف پروردگار، با عزمی دو چندان و پرتوان قدم در راه توسعه و راه اندازی پروژه ها بر می داریم. برخی طرح ها به رغم اینکه تولید آزمایشی را آغاز کرده اند،‌ فرصت افتتاح را در سال جدید خواهند یافت و اخبار خوش ایجاد شغل در نقاط مختلف میهن عزیزمان را به اطلاع خواهیم رساند.
    آغاز بهار را فرصتی برای ابراز تشکر از همکاران شرکت ها و طرح ها، شرکت های خصوصی و نیز مقامات دولتی به خصوص وزیر محترم صنعت معدن و تجارت می دانم که پشتیبان این سازمان در پیاده سازی برنامه ها همراستا با افزایش مشارکت بخش خصوصی، بوده است.
    همچنین یاد و خاطره شهدا و عزیزانی که اکنون در کنار ما نیستند اما اثرات خدمات آن ها همواره در یاد و پیش روی ما قرار دارد را نیز گرامی می داریم.
    عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور را از خداوند متعال خواستارم.

    ایام به کام
    سربلند باشید

    مهدی کرباسیان- نوروز 1397

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر