ایمیدرو فراخوان داد:

ارزیابی و انتخاب پروژه‌های بهبود بهره‌وری بخش معدن و صنایع معدنی

عصر معدن- ایمیدرو برای ارزیابی و انتخاب پروژه‌های بهبود بهره‌وری بخش معدن و صنایع معدنی، فراخوان داد.;

ارزیابی و انتخاب پروژه‌های بهبود بهره‌وری بخش معدن و صنایع معدنی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو به‌ منظور ارتقای بهره ‌وری، هم ‌افزایی و رقابت‌ پذیری بخش معدن و صنایع معدنی از طریق تبادل تجارب موفق بنگاه‏ها در زمینه بهبود بهره‌وری، در نظر دارد نسبت به شناسایی و انتخاب پروژه‌های برتر بهبود بهره‌وری انجام شده درشرکت‌ها اقدام کند.

پروژه‌های برتر در هفتمین همایش جایزه ملی بهره‌وری ایمیدرو (خرداد 99)، تقدیر خواهند شد. همچنین، در این همایش، امکان اشتراک‌گذاری تجارب موفق بنگاه‌های معدنی و صنایع معدنی کشور فراهم خواهد شد.

براساس این فراخوان، از شرکت های فعال بخش معدن و صنایع معدنی دعوت به ‌عمل می‌آید تا پروژه‌های انجام شده مرتبط با بهبود بهره‌وری خود طی سال ‌های 97 و 98 (حداکثر دو پروژه) را در فرم " اظهارنامه پروژه بهبود بهره‌وری " حداکثر تا تاریخ 30 دی 98 به این سازمان اعلام کنند.

علاقه مندان برای دریافت فرم یادشده و راهنمای تکمیل آن، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی جایزه بهره وری (imidro.gov.ir/bahrevari) بخش ارزیابی پروژه های بهبود مراجعه کنند.

برای اطلاع رسانی بیشتر با شماره تلفن 88829619 (021) و نمابر: 88847548 (021)، دبیرخانه جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران تماس حاصل کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر