پیشنهاد افزایش ۲.۴ برابری بودجه ایمیدرو طی سال ۹۹

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو از پیشنهاد اختصاص بودجه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی این سازمان برای توسعه طرح های این بخش در بودجه سال ۹۹ خبر داد.;

پیشنهاد افزایش ۲.۴ برابری بودجه ایمیدرو طی سال ۹۹
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خداداد غریب پور افزود: امسال بودجه 750 میلیارد تومانی به توسعه این بخش اختصاص داده شد که طی سال آتی با قبول این پیشنهاد، این رقم افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

    وی با بیان اینکه با تحقق این مهم بودجه توسعه در سال 99 حدود 2.4 برابر رشد خواهد داشت، گفت: این هدفگذاری ذیل اهداف توسعه ای ایمیدرو و افزایش نقش آفرینی این حوزه در ایجاد اشتغال فراگیر و رونق تولید در اقتصاد کشور است.

    تشکیل 80 کمیته پایش در ایمیدرو

    رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه 80 کمیته پایش در ایمیدرو با تمرکز بر ایجاد توسعه و رفع مشکلات تشکیل شده است، عنوان کرد: امسال بودجه زیربناها تا چهار برابر افزایش یافت و همچنین طی سال آتی نیز بودجه زیربناها تا 2 برابر (افزایش هشت برابری از سال پایه 97) دیگر ارتقاء خواهد یافت.

    افزایش بودجه آموزش و پژوهش

    دکتر غریب پور ضمن اشاره به افزایش بودجه آموزش و پژوهش در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، عنوان کرد: امسال بودجه آموزش و پژوهش به ترتیب تا 100 و 50 درصد رشد داشته است.

    وی افزود: آموزش مجازی را طی سال جاری آغاز کردیم چراکه معتقد هستیم آموزش از طریق وب با مجموعه های معدنی کشور، سرعت تحقق برنامه های آموزشی را افزایش خواهد داد.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سامانه مدیریت آموزش ایمیدرو آغاز به کار کرده است و در نظر داریم زمینه ای فراهم کنیم تا شرکت ها با بارگذاری اطلاعات و عملکرد آموزشی و پژوهشی خود در این سامانه، یک بانک اطلاعاتی جامع تشکیل دهیم.

    وی با بیان اینکه این رویه باعث خواهد شد تا از این طریق صاحب تکنولوژی شویم، افزود: مشارکت با شرکت های دانش بنیان و انجام فعالیت های زیربنایی در کنار آموزش، دستیابی به این مهم را سرعت خواهد بخشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر