مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو اعلام کرد:

اتمام فاز اجرایی هفتمین دوره ممیزی HSE ایمیدرو

اجرای برنامه ممیزی برای نخستین بار بر بستر نرم افزار ویژه

عصر معدن- مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ( HSE) ایمیدرو اعلام کرد: مرحله اجرایی هفتمین دوره برنامه ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه این سازمان به پایان رسید.;

اتمام فاز اجرایی هفتمین دوره ممیزی HSE ایمیدرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امیر ولدخانی با بیان این مطلب اظهار داشت: در هفتمین دوره برنامه ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو، سطح عملکرد 47 واحد زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست طی هفت هفته از تاریخ 30 اردیبهشت الی 28 تیر توسط 54 نفر از مدیران و کارشناسان HSE این سازمان و واحدهای تابعه (به عنوان ممیز) مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

    وی افزود: این مرحله برای پایش 52 واحد برنامه ریزی شده بود که 5 واحد جامانده از این برنامه، در 2 هفته ابتدایی مرداد ارزیابی می شوند. پیش بینی شده در هفته منتهی به 7 مهر (روز ملی ایمنی و آتش نشانی)، در همایش مزبور، با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو، از واحدهای دارای سطح عملکرد عالی و خوب تقدیر شود.


    اجرای ممیزی HSE بر بستر نرم افزار

    مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو با اشاره به اجرای برنامه ممیزی عملکرد HSE بر بستر نرم افزار طراحی شده برای نخستین بار گفت: استفاده و طراحی نرم افزار ویژه ممیزی با هدف افزایش کیفیت اجرای برنامه، بهبود روند ممیزی و امکان تجزیه و تحلیل اطلاعات ممیزی برای سیاست گذاری و تدوین کیفی تر برنامه های بهبود عملکرد و ارتقای سطح HSE در واحدهای تابعه است.

    وی ادامه داد: همزمان با اجرای ممیزی، نرم افزار مذکور نیز توسعه و بهبود می یابد تا به عنوان یک نرم افزار کامل و جامع برای دوره های ممیزی عملکرد HSE واحدهای تابعه ایمیدرو مورد استفاده قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر