امضای ۵ تفاهم نامه همکاری شرکت های بزرگ معدنی با هپکو

عصر معدن- معاون وزارت صنعت از برنامه ریزی برای امضای ۵ تفاهم نامه خرید محصولات و خدمات از شرکت هپکو توسط ایمیدرو و شرکتهای فولاد مبارکه، ملی مس، گل گهر و چادرملو، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و خانه معدن با هدف تحقق اهداف جهش تولید خبر داد.;

امضای ۵ تفاهم نامه همکاری شرکت های بزرگ معدنی با هپکو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فارس، خداداد غریب پور با بیان اینکه با واگذاری هپکو به سازمان تامین اجتماعی، رویکرد حمایتی ایمیدرو  از این شرکت تغییر نکرده است، اظهار داشت: ایمیدرو با راهبری و دعوت از شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی در جهت حمایت از شرکت هپکو، طی ماه های گذشته جلسات بررسی مشکلات و هم اندیشی برای استفاده از ظرفیت های این تولیدکننده را برگزار کرد.

    وی با بیان اینکه نیازسنجی شرکت های معدن و صنایع معدنی به ماشین آلات و خدمات فنی در همکاری با هپکو انجام شده است، گفت: این شرکت ها با برگزاری جلسات و بازدیدهای مستمر از شرکت هپکو نیازهای خود را اعلام کرده اند که خرید محصولات هپکو و ارایه خدمات فنی در این تفاهم نامه ها مورد توجه است.

    وی تصریح کرد: با توجه به ماموریت های توسعه ای سازمان توسعه معادن و نگاه ملی، در سال جهش تولید حمایت بخش معدن و صنایع معدنی از هپکو و توسعه همکاری ها ادامه خواهد داشت.

    * امضای تفاهم نامه شرکت های بزرگ معدنی با هپکو

    معاون وزارت صنعت با بیان اینکه به زودی در همکاری بخش معدن و صنایع معدنی (با راهبری ایمیدرو) 4 تفاهم نامه مجزا به امضا خواهد رسید، عنوان کرد: این تفاهم نامه بین شرکت های مبارکه، ملی مس، گل گهر و چادرملو با شرکت هپکو به امضا می رسد.

    وی افزود: در این تفاهم نامه ها، تامین دستگاه های مورد نیاز شرکت های معدن و صنایع معدنی که هپکو قادر به ساخت آن است و همچنین تامین قطعات یدکی و تجهیزات مختلف ناوگان معدنی و خطوط تولید دیده شده است.

    غریب پور گفت: ظرفیت های هپکو در همکاری با حوزه معدن و صنایع معدنی شناسایی شده است و به طور مثال هپکو آمادگی خود را برای تعمیر تجهیزات شرکت ها از جمله بیل مکانیکی، هیدروسیلندرها و غلتک ها اعلام کرده است.

    * ارایه تسهیلات به متقاضیان خدمات هپکو

    رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی با اشاره به برنامه امضای یک تفاهم نامه 3 جانبه معدنی و صنایع معدنی با شرکت هپکو افزود: پنجمین تفاهم نامه بین خانه معدن ایران، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و هپکو به امضا می رسد.

    وی ادامه داد: در این تفاهم نامه خانه معدن ایران عهده دار اجرای برنامه نیازسنجی بخش معدن و صنایع معدنی به تجهیزات و خدمات فنی در حوزه معادن است.

    غریب پور گفت: صندوق سرمایه گذاری فعالیت های معدنی نیز ارایه تسهیلات به متقاضیان استفاده از خدمات هپکو را در دستور کار قرار خواهد داد.

    وی ادامه داد: با توجه به نیاز معادن به دامپتراک، هپکو برای تولید این محصول نیاز به شریک خارجی دارد که مذاکرات خود را با یک شرکت مطرح تولیدکننده دامپتراک آغاز کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر