مدل ۲۰۰ میلیون یورویی ولوو برای همکاری با ایران

عصر معدن- شرکت ولوو در جلسه ای با کرباسیان،‌ مدل همکاری ۲۰۰ میلیون یورویی برای تامین ماشین آلات معدنی ارایه داد.;

مدل ۲۰۰ میلیون یورویی ولوو برای همکاری با ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمیدرو، مهدی کرباسیان ، رییس هیات عامل ایمیدرو در دیدار با تعدادی از مدیران شرکت ولوو VOLVO Construction Equipmentشعبه خاورمیانه گفت: تامین ماشین آلات معدنی با توجه به مستهلک شدن این تجهیزات و نیاز معادن ایران به ماشین آلات ضروری است.

    مدیر فاینانس و بازرگانی ولوو، در این نشست اظهار داشت: ضمانت ایمیدرو برای همکاری با شرکت های ایرانی در تامین ماشین آلات معدنی مورد تایید و پذیرش این شرکت است.

    ضمانت ایمیدرو مورد قبول است

    این مدیر ولوو با ارایه سه گزینه مختلف همکاری خاطرنشان کرد: این گزینه ها شامل ضمانت وزارت اقتصاد، بانک مرکزی یا ارایه از سوی ایمیدرو است که مورد پذیرش ولوو قرار دارد.

    وی ، افزود: در مدل های همکاری ولوو با ایمیدرو، در خصوص پرداخت ها و به طورکلی در بخش مالی از یورو به عنوان ارز مورد تایید استفاده می شود.

    گام اول 200 میلیون یورو

    این مقام شرکت ولوو تاکید کرد: در گام نخست می توان همکاری با ایمیدرو را 200میلیون یورو عملی کرد و پس از آن سقف همکاری های دو طرف را افزایش داد.

    در ادامه کرباسیان با اشاره به برنامه های توسعه ای بخش معدن ایران تصریح کرد: پیشنهادهای ولوو مورد بررسی قرار خواهد گرفت به گونه ای که گزینه مناسب برای تامین ماشین آلات معدنی اجرایی شود.

    در این نشست که مدیران ایی کی ان (EKN)، شرکت ضمانت صادرات سوئد نیز حضور داشتند،‌گزارشی از خدمات و پشتیبانی از توسعه همکاری ها با کشورهای مختلف ارایه دادند.

    ولوو از بزرگ ترین سازندگان تجهیزات معدنی و راهسازی در دنیا است که در سال 2017 بخش( Volvo Construction Equipment (Volvo CE از شرکت ولوو فروش 7.6 میلیارد دلاری به دست آورد که این رقم در سال 2016برابر با 5.7 میلیارد دلار بود. رشد فروش این شرکت به سبب افزایش تقاضای ماشین آلات در اروپا و امریکای لاتین بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر