با رویکرد بومی سازی، توسعه تکنولوژی، برند سازی و انتقال دانش فنی؛

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ۱۹ تا ۲۱ دی ماه برگزار می شود

عصر معدن- پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ دی ماه سال جاری در محل برج میلاد تهران برگزار می شود.;

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ۱۹ تا ۲۱ دی ماه برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، رویکرد پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان یک رویداد متمایز ملی در حوزه بومی سازی زنجیره آهن و فولاد، "بومی سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی براساس نیاز زنجیره آهن و فولاد" تعیین شده است.

    در این جشنواره با هدف به‌هم رسانی نیازمندی ها و توانمندی های زنجیره آهن و فولاد ایران، شرکت‌های معدنی و فولادی نسبت به ارائه فرصت‌های ساخت داخل برای شرکت های دانش‌بنیان، بومی سازان و سازندگان داخلی اقدام می کنند.

    طی این نمایشگاه، نیازمندی ها و توانمندی های بومی سازی و ساخت داخل در سه بخش: مواد اولیه و مصرفی، قطعات و تجهیزات و نیز تحقیق و پژوهش و توسعه تکنولوژی متمرکز خواهند شد.

    براساس برنامه ریزی های انجام گرفته؛ در طی جشنواره، قراردادها و تفاهم نامه های حائز اهمیتی در حوزه بومی سازی منعقد خواهند شد.


    برنامه تقدیر از برگزیدگان

    همچنین در این جشنواره، از سازندگان و بومی سازان برتر و برگزیده، با اهدای تندیس جایزه ملی فولاد ایران تقدیر به عمل خواهد شد.

    لازم به یادآوری است؛ طی 4 دوره قبلی این جشنواره، بیش از 150 تفاهم نامه و قرارداد بومی سازی منعقد شد که میزان صرفه جویی ارزی آن ها بیش از 1 میلیاد دلار بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر