در بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از فولاد شادگان اعلام شد:

تقدیر موثقی‌نیا از راه‌اندازی کوره فولادسازی شادگان بدون کارشناس خارجی

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو، عملکرد شرکت صنعت فولاد شادگان در راه اندازی کوره بخش فولاد سازی بدون حضور کارشناسان خارجی و ساخت آن به دست متخصصان ایرانی را یک اقدام توسعه ای برجسته خواند و از آن تقدیر کرد.;

تقدیر موثقی‌نیا از راه‌اندازی کوره فولادسازی شادگان بدون کارشناس خارجی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا پیش از ظهر امروز در بازدید از فولاد شادگان افزود: عملکرد این شرکت در راه اندازی کوره و آغاز به کار آن بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی؛ قابل تقدیر است.

    وی اظهار داشت: پروژه فولادسازی شادگان پیشرفت قابل توجه ای داشته است و این پیشرفت نشان از عزم جهادی، تلاش و پشتکار مسئولان و کارکنان این مجموعه دارد.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد پروژه فولادسازی شادگان تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و از این طریق میزان اشتغالزایی در این منطقه افزایش یابد.

    رشد تولید به رغم محدودیت ها
    حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان نیز طی سخنانی اظهار داشت: پیشرفت پروژه های شادگان فقط در سال 1401، به میزان 10 سال گذشته است و این دستاورد حاصل زحمات شبانه روزی همکاران است.
    وی افزود: سال گذشته باتوجه به محدودیت برق 40 هزار تن تولید محصول را از دست دادیم اما به رغم این محدودیت ها رشد تولید نسبت به قبل رقم خورد.

    کهزاد گفت: پروژه فولادسازی فولاد شادگان در مراحل پایانی قرار دارد و پیشرفت فیزیکی قابل توجه ای داشته و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

    این گزارش می افزاید، موثقی نیا و هیات همراه پیش از نشست تخصصی در شرکت صنعت فولاد شادگان؛ از سایت تولید آهن اسفنجی و پروژه های در دست اجرای این مجموعه نظیر بخش فولادسازی بازدید کرد.
    در این بازدید محمدرضا موثقی رئیس هیات عامل، سمیه خلوصی معاون برنامه ریزی و توانمندسازی و عباس قنبری معاون مالی و اداری ایمیدرو، محمد آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر