از امروز انجام می شود؛

انتشار اسناد ارزیابی کیفی مناقصه گران برای اجرای ۵ پروژه در منطقه سنگان

عصر معدن- اسناد ارزیابی کیفی مناقصه گران برای اجرای ۵ پروژه در منطقه سنگان، از امروز در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر می شود.;

انتشار اسناد ارزیابی کیفی مناقصه گران برای اجرای ۵ پروژه در منطقه سنگان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ایمیدرو (مجتمع سنگ آهن سنگان) در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی، موضوع «اجرای عملیات حفاری و مغزه گیری به روش وایرلاین به همراه احداث راه دسترسی و سکوی حفاری به متراژ 20،000 متر» را به فراخوان بگذارد.
    همچنین مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی «خردایش، فرآوری و دانه بندی سنگ آهن به تفکیک کارگاه های سنگ شکن شماره 2 (600 هزار تن)، 3 (600 هزار تن)، 6 (یک میلیون و دویست هزار تن) و 8 (یک میلیون و دویست هزار تن) برای 2 سال» را با شرایط ذیل برگزار کند.
    از این رو، همه اشخاص حقوقی واجد شرایط می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir نسبت به خرید اسناد ارزیابی کیفی اقدام کنند.
    زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابی کیفی
    اسناد ارزیابی کیفی همه روزه از تاریخ 22 شهریور 99 تا ساعت 14 مورخ 26 شهریور 99 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir به فروش می رسد.
    تاریخ ، مهلت و نشانی تحویل اسناد ارزیابی کیفی
    متقاضیان شرکت در مناقصه باید حداکثر تا تاریخ 12 مهر 99 ساعت 14 اسناد دریافتی را تکمیل و در سایت www.setadiran.ir بارگذاری کنند.
    اطلاعات تکمیلی در فایل های پیوستی موجود است. همچنین می توانید با شماره تلفن 81492000-021 تماس حاصل کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر