مدیر برنامه ریزی و بودجه ایمپاسکو خبر داد:

رشد شاخص های استراتژیک ایمپاسکو در سال ۹۸

عصر معدن- منیژه غلامرضایی؛ مدیر برنامه­ ریزی و بودجه شرکت با بیان این مطلب گفت: در سال ۹۸ ایمپاسکو موفق به تحقق ۸۷٫۱ درصد شاخص استراتژیک شده است.;

رشد شاخص های استراتژیک ایمپاسکو در سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمپاسکو، وی در ادامه افزود: در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در راستای جاری سازی استراتژی، استقرار نظام مدیریت فرآیند و تعالی سازمانی، بالغ بر 240 شاخص اعم از استراتژیک، فرایندی و تعالی به صورت دوره ­ای پایش می­ شوند که از این میان می­ توان به شاخص های میزان تولید، فروش، حفاری­ های اکتشافی، رضایت ذینفعان و مشتریان اشاره کرد.

    در آخرین دوره پایش (3 ماهه چهارم 98)، شاهد تحقق 87٫1 درصدی شاخص­ های استراتژیک بوده­ ایم که نسبت به دوره قبل (3 ماهه سوم 98) 2 درصد رشد داشته است. در همین دوره، تحقق شاخص­ های فرایندی 90٫9 درصد بوده است.

    علاوه بر سنجش شاخص ­ها در شرکت، 369 اقدام استراتژیک و عملیاتی نیز به صورت دوره­ ای پایش می­ شود که در پایان سال 98، 93 درصد برنامه ها و پروژه های شرکت محقق شده اند. به عنوان نمونه می­ توان به اقدامات مربوط به اخذ پهنه­ های جدید اکتشافی، اجرای طرح ­های توسعه ­ای، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ایزو 2015-9001) و اخذ گواهینامه مربوطه اشاره کرد.

    لازم به ذکر است شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در تلاش است تا سال 1404 از طریق هم‌افزایی با بخش خصوصی توانمند به یک شرکت معدنی مرجع در اکتشاف، کارآمد در استخراج و فرآوری و نوآور در توسعه مواد معدنی در کشور تبدیل شود.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر