طرح پژوهشی «راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری» ایمیدرو کتابچه شد

عصر معدن- طرح پژوهشی ایمیدرو تحت عنوان «راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری» کتابچه شد.;

طرح پژوهشی «راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری» ایمیدرو کتابچه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، کتابچه «راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری»، خلاصه‌ای کاربردی از این طرح پژوهشی است که به سفارش مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو در سال 97 انجام شد.

    این راهنما، به تعریف مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های معدنی می‌پردازد و نحوه پیاده‌سازی آن را برای رسیدن به توسعه پایدار شرح می‌دهد.

    در فصول نخست این کتابچه، مفهوم مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها (CSR) و مروری بر تاریخچه آن در جهان و ایران، مسئولیت اجتماعی در معدنکاری و همچنین، معرفی و روند اجرای طرح پژوهشی «راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری» تشریح شده است.

    در فصول دیگر کتابچه مذکور، مهم‌ترین کاربردهای راهنما برای مخاطبان، نحوه مطالعه و اجرای مسئولیت اجتماعی معدنکاری، مطالعه و اجرای مسئولیت زیست‌محیطی معدنکاری، نحوه ارائه گزارش پایداری و نیز معرفی اصول معدنکاری مسئولانه شورای جهانی معدنکاری و فلزات بررسی شده است.

    کتابچه «راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری» در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کان مین 2019) مورخ 9 تا 12 آبان 98 در غرفه ایمیدرو توزیع شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر