با طرح فاجد ایمیدرو انجام می شود؛

"از دانشگاه تا اشتغال"؛ زنجیره حمایت از دانشجویان رشته های معدن و صنایع معدنی

عصر معدن- ایمیدرو در ۳ مرحله (از دانشگاه تا اشتغال)، از دانشجویان رشته‌های بخش معدن و صنایع معدنی حمایت می‌کند.;

"از دانشگاه تا اشتغال"؛ زنجیره حمایت از دانشجویان رشته های معدن و صنایع معدنی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، این سازمان با هدف رفع کمبود نیروی انسانی متخصص در بخش معدن و صنایع معدنی، طی تفاهم نامه انجام شده با نهادهای ذیربط، دانشجویان رشته های بخش معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور را هنگام تحصیل، دوران خدمت سربازی و پس از آن حمایت می کند.

    با توجه به مذاکرات انجام شده بین ایمیدرو با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشجویان علاقه مند رشته های بخش معدن و صنایع معدنی، برای کارآموزی به واحدهای بخش معدن و صنایع معدنی، معرفی می شوند و آنها تجربه های مفیدی از محیط واقعی کار حین تحصیل کسب می کنند.

    اقدام دیگر ایمیدرو، معرفی فارغ التحصیلان رشته های بخش معدن و صنایع معدنی به واحدها برای انجام خدمت سربازی در قالب امریه سرباز خدمت با توافق انجام شده با ستاد نیروهای مسلح است. در این راستا، فارغ التحصیلان رشته های مذکور پس از پایان تحصیلات، به واحدهای بخش معدن و صنایع معدنی معرفی و دوران خدمت سربازی خود را در محیط کار واقعی خواهند گذراند.

    مرحله دیگر، حمایت ایمیدرو در قالب طرح فاجد، از فارغ التحصیلان رشته های بخش معدن و صنایع معدنی پس از پایان خدمت سربازی است. در این مرحله، فارغ التحصیلان رشته های یاد شده، برای اشتغال به واحدها معرفی می شوند. در این زمینه، پرداخت 50 درصد حقوق توسط ایمیدرو و 50 درصد از سوی واحد پذیرنده صورت می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر