رئیس هیات عامل ایمیدرو در همایش توجیهی آموزشی دفتر مرکزی حراست:

پیروزی در جنگ اقتصادی، نیازمند تحقق اهداف حوزه معدن و صنعت در برنامه هفتم است

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: پیروزی در جنگ اقتصادی، نیازمند تحقق اهداف حوزه معدن و صنعت در برنامه هفتم است.;

پیروزی در جنگ اقتصادی، نیازمند تحقق اهداف حوزه معدن و صنعت در برنامه هفتم است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمبدرو، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران امروز در همایش توجیهی آموزشی دفتر مرکزی حراست این سازمان که به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برگزار شد، با اشاره به جنگ اقتصادی که کشور درگیر آن‌ است گفت: در برنامه هفتم توسعه بیشترین رشد برای توسعه معادن به میزان سیزده درصد و توسعه صنعت به میزان هفت و نیم درصد قرار داده شده و این به معنای آن است که کارهای انجام نشده فراوانی در این دو حوزه داریم.

    محمد رضا موثقی نیا تصریح کرد: اگر در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، به رشد مطرح شده در برنامه هفتم توسعه نرسیم؛ جنگ اقتصادی را باخته‌ایم.

    وی با اشاره به بیانی از امام علی علیه سلام تاکید کرد: در توسعه اقتصادی باید به ابزارها، روش‌ها و افکار جدید مجهز شویم و با هوشمند سازی و توانمند سازی تجهیزات معدنی و صنعتی و منابع انسانی، موانع رشد اقتصادی را از پیش رو برداریم.

    ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نیز طی سخنانی مسئله اقتصاد را موضوع مهم و اساسی کشور عنوان کرد و گفت: حوزه های نظارتی و حراست مجموعه های معدنی و صنعتی، نقش مهمی در حفظ آرامش مجموعه و تداوم حرکت در مسیر توسعه اقتصادی ایفا می‌کنند.

    در این همایش که مدیر کل دفتر مرکزی حراست شرکت ایمیدرو و مدیر کل دفتر حراست کل استان کرمان هم از دیگر سخنرانان آن بودند از فرزندان شهدای حوزه حراست، مدیران و کارشناسان برتر حراست و حراست های پویای زیر مجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تجلیل شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر