تاکید استاندار خوزستان بر حل مشکلات کارخانه فولاد شادگان

عصر معدن- استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات شرکت فولاد شادگان، گفت: ما باید شاهد فعالیت فولاد شادگان باشیم زیرا اگر این شرکت فعالیت کند به توسعه استان کمک می‌شود. از سوی دیگر نیز باید هر موردی را در چارچوب کارشناسی خود اجرایی کنیم و فولاد موظف است الزامات محیط زیستی را رعایت کند.;

تاکید استاندار خوزستان بر حل مشکلات کارخانه فولاد شادگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، صادق خلیلیان در جلسه شورای توسعه شهرستان شادگان که روز گذشته، 8 آبان ماه در اهواز برگزار شد، با تاکید بر پیشرفت و توسعه استان اظهار کرد: مدیران باید برای مشکلات استان راه حل بیابند و از مشکلات گره گشایی کنند، زیرا کسی که می تواند در خوزستان مشکلات را برطرف کند، خود ما هستیم.

     وی با اشاره به مشکلات شرکت فولاد شادگان بیان کرد: ما باید شاهد فعالیت فولاد شادگان باشیم زیرا اگر این شرکت فعالیت کند به توسعه استان کمک می‌شود. از سوی دیگر نیز باید هر موردی را در چارچوب کارشناسی خود اجرایی کنیم و فولاد موظف است الزامات محیط زیستی را رعایت کند.

    وی در واکنش به درخواست مدیرعامل شرکت فولاد شادگان که درخواست بخشش جرائم زیست محیطی را داشت، عنوان کرد: درست است نگاه ما حمایت ویژه از تولید و صنعت است اما در مواردی هم باید جریمه اعمال شود که بی توجهی به مسائل زیست محیطی از آن دست است.

    استاندار خوزستان با بیان اینکه مردم را نباید به بهانه تولید، تحت تاثیر آلودگی زیست محیطی قرار داد، گفت: فولاد شادگان دارای مشکلاتی است که باید نسبت به حل آن ها اقدام شود و قرار است تا طرح توسعه این شرکت نیز دنبال شود.

    خلیلیان عنوان کرد: همچنین قرار است بخشی از اراضی مورد نیاز این کارخانه برای توسعه در اختیار این شرکت قرار داده شود.

    استاندار خوزستان در خصوص طرح توسعه نیشکر در شادگان گفت: مجموعه نیشکر فعال در شهرستان شادگان باید کار را به گونه ای در منطقه پیش ببرد که توسعه کشاورزی را در شادگان شاهد باشیم.

    وی عنوان کرد: در خصوص حوضچه های پرورش ماهی و شیلاتی مسایلی وجود دارد که باید حل شوند و یک به هنگام سازی در این زمینه داشته باشیم.

    خلیلیان ادامه داد: طرح توسعه نخیلات در شادگان باید در دستور کار قرار بگیرد. همچنین صنایع جانبی این حوزه باید برای تکمیل زنجیره ارزش مورد نظر باشد و در شادگان اجرایی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر