موانع موجود در مسیر بهره برداری از پروژه فولاد سازی شرکت صنعت فولاد شادگان برطرف می‌ شود

عصر معدن- علی محمدی مدیرعامل به همراه اعضای هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان روز چهارشنبه ۴ تیرماه ۱۳۹۹ از روند پیشرفت پروژه‌های شرکت صنعت فولاد شادگان بازدید نمودند.;

موانع موجود در مسیر بهره برداری از پروژه فولاد سازی شرکت صنعت فولاد شادگان برطرف می‌ شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمیدرو، مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن تشکر از تلاش‌ های هیات مدیره صنعت فولاد شادگان، مرحوم احمدیان مدیرعامل اسبق و سعید قاسم زاده مدیرعامل کنونی این شرکت اظهار داشت: با وجود این‌ که شادگان از مناطق کم‌ برخوردار استان بوده، لیکن پیشرفت پروژه های این شرکت تاکنون جای تقدیر و تشکر دارد.

    وی در ادامه گفت: با توجه به شعار سال جاری که "جهش تولید" نام دارد، باید سعی شود موانع موجود در مسیر پیشرفت پروژه بخش فولاد سازی این شرکت هرچه سریعتر برطرف شده و در سال آینده شاهد بهره برداری فولاد شادگان در زمینه تولید فولاد باشیم.
    محمدی افزود: امیدواریم با تکمیل پروژه ها در زنجیره گروه فولاد خوزستان، به ظرفیت تولید 6 میلیون تن محصولات فولادی که مدنظر است، دست یابیم.
    در ادامه عاشوری عضو هیات رییسه سهام داران عمده گروه فولاد خوزستان در بازدید از پیشرفت روند طرح فولادسازی در شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: سهام داران عمده تمامی سعی خود را برای برطرف نمودن موانع موجود به‌ کار می‌گیرند.
    وی با تقدیر از زحمات کارکنان گروه فولاد خوزستان در گرمای طاقت‌ فرسای تابستان اظهار داشت: هدف ما برداشتن قدم های سریعتر برای رسیدن به چشم انداز تعیین شده است. برای نقش آفرینی بیشتر در زنجیره تولید فولاد کشور، باید با جهشی چشم گیر خود را به رتبه نخست برسانیم و این امر با همت و تلاش بخش تولیدی امکان‌پذیر است.
    عاشوری در پایان سخنان خود تاکید کرد: ما نیز به عنوان سهام داران عمده این گروه، تمام تلاش خود را برای برطرف نمودن موانع به کار خواهیم گرفت.

    پس از بازدید از بخش های تولیدی، نشستی در سالن کنفرانس ساختمان مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان برگزار و سعید قاسم زاده مدیرعامل این شرکت، به بیان توضیحاتی درباره تاریخچه ی شرکت صنعت فولاد شادگان، وضعیت تولید در سال 98، عملکرد مالی شرکت، بررسی پیشرفت پروژه ی فولاد سازی و مشکلات پیش رو و راهکارهای حل آن و سرعت بخشی به انجام پروژه برای حاضران در جلسه پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر