در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط دوم سنگان تربت حیدریه عنوان شد:

ایمیدرو توسعه زیرساخت ها را همزمان با توسعه معادن انجام می دهد

عصر معدن- رئیس هیأت عامل ایمیدرو در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط دوم مسیر سنگان- خواف- رشتخوار- تربت حیدریه تاکید کرد: این سازمان علاوه بر توسعه بخش معدن و صنایع معدنی، توسعه زیرساخت ها را نیز انجام می دهد.;

ایمیدرو توسعه زیرساخت ها را همزمان با توسعه معادن انجام می دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، خداداد غریب پور که امروز به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس و مسوولان محلی در شهرستان تربت حیدریه حدور یافته بود، گفت، تصریح کرد: معادن سنگان برنامه ایجاد ظرفیت تولید 17.5 میلیون کنسانتره و 15 میلیون تن گندله سنگ آهن را در دست اجرا دارد که در این میان برنامه توسعه زیرساخت ها نیز اهمیت بسزایی یافته است.

    وی ادامه داد: توسعه سنگان علاوه بر اینکه مانع خام فروشی مواد معدنی می شود شرایط توسعه زیرساخت در مناطق مجاور را هم در پی دارد.
    غریب پور تاکید کرد: احداث این مسیر منافع چند وجهی برای توسعه منطقه، توسعه صنایع معدنی و اشتغال دارد.
    رئیس هیأت عامل ایمیدرو پیش بینی کرد که مسیر سنگان به تربت حیدریه تا 40 ماه به اتمام برسد.
    غریب پور یادآور شد: کل خط دوم جاده سنگان، خواف، رشتخوار تا تربت حیدریه 151 کیلومتر است که برای اتمام آن 866 میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.
    وی ادامه داد: با همکاری راه آهن درصدد طراحی خط آهن 800 کیلومتری سنگان بافق هستیم تا بخشی از سنگ آهن سنگان از طریق خط آهن حمل شود.
    معاون وزیر صنعت معدن و تجارت خاطر نشان کرد: دولت به تنهایی قادر به سرمایه گذاری برای توسعه نیست و در این میان حضور بخش خصوصی نقش ویژه ای دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر