طلای جهانی در قعر

عصر معدن- قیمت طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار در بدترین مسیر هفتگی خود قرار داشت که به دلیل تقویت دلار و افزایش بازده اوراق قرضه آسیب دیده بود زیرا سرمایه‌گذاران بعد از ارائه آخرین اعداد تورم ایالات‌متحده منتظر اطلاعات اقتصادی بیشتر بودند.;

طلای جهانی در قعر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، طلا پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح، به 1913 دلار و 10 سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز به 1914 دلار و 10 سنت رسید.

    شاخص دلار آمریکا و بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری در مسیر چهارمین افزایش هفتگی متوالی خود قرار داشتند اما طلا تا کنون حدود 1.2 درصد کاهش داشته است.

    داده‌های روز پنجشنبه نشان داد که قیمت‌های مصرف‌کننده در ایالات‌متحده در ماه جولای با کمترین افزایش سالانه تورم اصلی در نزدیک به دو سال گذشته افزایش متوسطی داشته است و این امیدها را افزایش می‌دهد که فدرال رزرو در پایان چرخه افزایش نرخ خود قرار دارد.

    بر اساس گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با 0.1 درصد افزایش به 22.71 دلار رسید و پلاتین با 0.8 درصد افزایش به 914 دلار و 12 سنت رسید. پالادیوم با 2 درصد افزایش به 1312 دلار و 52 سنت رسید که بهترین هفته خود از اواسط ژوئن را نشان می‌دهد.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر