غریب پور خبر داد؛

«طرح جامع طلا» کلید خورد

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو با اعلام اینکه شرح خدمات طرح جامع طلا مشخص شده است، گفت: با انتخاب مشاور، تهیه و تدوین طرح جامع طلا کلید خورد.;

«طرح جامع طلا» کلید خورد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایلنا، خداداد غریب پور در نشست هم اندیشی تهیه طرح جامع طلا که به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد، افزود: با جمع آوری اطلاعات موجود در صنعت طلا و سیاست های این حوزه با همفکری بخش خصوصی، طرح فوق تهیه خواهد شد.

    وی با تاکید بر اینکه ایمیدرو علاوه بر توسعه اکتشافات، در تدارک تهیه ی یک نقشه راه پویا و توسعه ای برای صنعت طلا است، عنوان کرد: در طرح جامع طلا مواردی همچون اکتشاف، فرآوری، صادرات، بازار داخل و ... با بهره مندی از نظرات بخش خصوصی دیده خواهد شد.

    همفکری با بخش خصوصی در تهیه طرح جامع طلا

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه طرح فوق مبنای کشور در توسعه صنعت طلا است، عنوان کرد: ما به دنبال همفکری با بخش خصوصی در تهیه این سند راهبردی هستیم که تا با تعیین سیاست های توسعه ای در آن، انتظارات ذینفعان توسط مشاور این طرح برآورده شود.

    وی استفاده از تجربه دیگر کشورها و تعیین راهکارهای مناسب برای رونق بازار در صنعت طلا را از موضوعای خواند که در طرح جامع طلا دیده خواهد شد.

    طرح های جامع ایمیدرو؛ مبنای توسعه

    غریب پور با اشاره به اینکه با موافقت سرپرست وزارت صمت و معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارتخانه طرح های جامع ایمیدرو مبنای توسعه این حوزه خواهد بود، گفت: در طرح های جامع، راهکارهای توسعه ای در زنجیره محصولات دیده می شود.

    لازم بذکر است که مجتمع طلای موته(مجموعه تحت پوشش ایمیدرو) مجری تهیه و تدوین طرح جامع طلا است.

    در این نشست عباس نعیمی قائم مقام و محمد آقاجانلو معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، وجیه الله جعفری، مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، محمدرضا طالاری مدیر مجتمع طلای موته، محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران و ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر