ابزار تشخیص بیماری با نانومیله‌های طلا بهبود پیدا می‌کند

عصر معدن- دو شرکت خارجی به دنبال استفاده از نانومیله‌های طلا در کیت‌های تشخیص بیماری در صنعت کشاورزی، خوراک دام و مواد غذایی قرارداد مشترکی را امضا کردند.;

ابزار تشخیص بیماری با نانومیله‌های طلا بهبود پیدا می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از خبرگزاری دانشجو، شرکت سونا نانوتک (Sona Nanotech) اعلام کرد همکاری مشترکی با شرکت رومر لبز (Romer Labs) آغاز کرده است. رومر لبز یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تشخیص بیماری است. سونا نانوتک قصد دارد در بهبود کیت‌های تشخیص پاتوژن کمک کند.

    رومر لبز 30 سال سابقه همکاری در حوزه کیت‌های تشخیص طبی در اتریش، بریتانیا، آمریکا و سنگاپور دارد و در بخش ارائه رهیافت‌های تشخیصی برای صنعت کشاورزی، خوراک دام و غذا پیشرو است.

    این شرکت صاحب فناوری آرایه جریان جانبی بوده که با این فناوری نوار‌های تشخیص طبی RapidChek® SELECT™ و AgraStrip® را به بازار عرضه می‌کند. با استفاده از این نوار‌ها می‌توان پاتوژن‌های موجود در مواد غذایی را شناسایی کرد.

    بررسی‌های این شرکت نشان داده است که نانومیله‌های طلای شرکت سونا نانوتک می‌تواند موجب بهبود عملکرد محصولات رومر شود. این قرارداد همکاری برای رسیدن به این هدف میان این دو شرکت منعقد شده‌است.

    دارن رولز، مدیرعامل شرکت سونا نانوتک می‌گوید: «ما بسیار خرسندیم که با شرکت رومر لبز همکاری مشترکی آغاز کرده‌ایم. این قرارداد همکاری نشان می‌دهد که ما همچنان مشتاق به همکاری با شرکت‌های پیشرو و نوآور هستیم. رومر لبز در کسب و کار تشخیص طبی پیشرو بوده و سالانه میلیون‌ها نوار تشخیص طبی تولید می‌کند. ما آزمایشگاهی‌های زیادی در کشور‌های مختلف داریم که روی ساخت محصولات با کیفیت بالا کار می‌کنند تا ازآن‌ها برای بخش کشاورزی و مواد غذایی استفاده شود. با ترکیب فناوری‌ها، ما می‌توانیم کیت‌هایی تولید کنیم که حساسیت بالاتری نسبت به محصولات موجود در بازار داشته و این کار دسترسی سونا نانوتک را به بازار‌های ارزشمند جدید در بخش کشاورزی و مواد غذایی فراهم می‌کند.»

    مایکل پرینستر، مدیرعامل شرکت رومر لبز می‌گوید: «ما از پتانسیل‌های این همکاری بسیار خرسند هستیم. هدف کلیدی ما ارائه خدمات و محصولات با کیفیت بالا است از این رو به‌صورت مستمر محصولات خود را متناسب با نیاز بازار توسعه می‌دهیم.»

    سونا نانوتک در تولید نانومیله‌های طلا تخصص دارد. این شرکت به دنبال استفاده از این نانومیله‌ها در صنعت کیت‌های تشخیص طبی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر