مدیرکل صمت استان خراسان‌رضوی اعلام کرد؛

بررسی اکتشافات پهنه‌های بزرگ معدنی خراسان رضوی در شورای معادن استان

عصر معدن- مدیرکل صمت استان خراسان‌رضوی از اکتشافات پهنه‌های بزرگ معدنی این استان در شورای معادن استان و به ریاست استاندار خبر داد.;

بررسی اکتشافات پهنه‌های بزرگ معدنی خراسان رضوی در شورای معادن استان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت استان خراسان رضوی، «امیررضا رجبی» مدیرکل صمت استان خراسان‌رضوی در حاشیه شورای معادن استان گفت: با توجه به اهمیت حوزه اکتشافات معدنی و در راستای عملیات در حال اجرای طرح ژئوفیزیک هوایی در پهنه‌ غرب استان، گزارشی از اکتشافات پهنه‌های بزرگ معدنی استان به استاندار خراسان رضوی ارائه شد.

    وی با بیان اینکه در قالب این پروژه طی پرواز از ارتفاع 250 متر با تجهیزات تا عمق 800 متری مواد معدنی در حال شناسایی است و نقشه‌های آن تا پایان سال تکمیل می‌شود افزود : طرح اکتشافی در منطقه عمومی تایباد-خواف توسط مجموعه ایمیدرو در حال انجام است که اکتشاف تفصیلی این محدوده‌ عمومی تا پایان آبان 1403 کامل خواهد شد.

    مدیرکل صمت استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه با پیگیری اداره کل صمت، مجتمع مواد معدنی خراسان رضوی توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در استان ایجاد شده است.

    رجبی خاطرنشان کرد: با توجه به پروانه اکتشافی که در اختیار این شرکت قرار گرفته، عملیات اکتشاف تفصیلی و پی جویی در حال انجام است و طبق برنامه زمان بندی بخشی از این اکتشاف طی 6 ماه آینده و بخشی دیگر از اکتشاف طی یک سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر