زمان برگزاری نتایج مزایده ۵۳۰۰ پروانه اکتشاف معدن اعلام شد

عصر معدن- وزارت صمت برای بیش از ۵۳۰۰ پروانه اکتشاف و مجوز برداشت معدن برای کل کشور و در چهار گروه را مزایده برگزار می‌کند.;

زمان برگزاری نتایج مزایده ۵۳۰۰ پروانه اکتشاف معدن اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزارت صمت در یک سال اخیر اقدامات مهمی را در حوزه معدن آغاز کرده است که  می‌توان به آغاز مزایده برای بیش از 5300 پروانه اکتشاف و مجوز برداشت معدن برای کل کشور و در چهار گروه اشاره کرد.

    گروه اول استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، گلستان، مازندران، هرمزگان که تاریخ انتشار آگهی مزایده 16 مهر 1401 و تاریخ بازگشایی پاکات آن 14 آبان 1401 است. 

    گروه دوم استان‌های اردبیل، ارسال و ماکو، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان که تاریخ انتشار آگهی 30 مهر 1401 و تاریخ بازگشایی پاکات 28 آبان 1401 است. 

    گروه سوم استان‌های اصفهان، ایلام، چهار محال و بختیاری، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، یزد که تاریخ انتشار آگهی 14 آبان 1401 و تاریخ بازگشایی پاکات 12 آذر 1401 است و گروه چهارم استان‌های سمنان، تهران، مرکزی، قم، جنوب استان کرمان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، البرز و فارس که تاریخ انتشار آگاهی 28 آبان 1401 و تاریخ بازگشایی پاکات 26 آذر 1401 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر