تقاضای قلع در حال کاهش است

عصر معدن- پانزدهمین بررسی سالانه انجمن بین المللی قلع (ITA) نشان داد که استفاده از قلع تصفیه شده در سال ۲۰۱۸ حدود ۲درصد رشد داشت اما نشان دهنده انقباض در بیشتر بخش ها در سال ۲۰۱۹ است. ۱۴۱ شرکت در این بررسی حضور داشتند که ۴۳درصد از قلع تصفیه شده در جهان در سال ۲۰۱۸ را استفاده می کنند.;

تقاضای قلع در حال کاهش است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، آخرین تخمین ITA مبنی بر استفاده از قلع تصفیه شده در سال 2018 ، بر اساس داده های حاصل از داده های جدید مطالعه و تجارت سال 2019 ، 372،000 تن است. تقاضای قلع تصفیه شده توسط شرکت کنندگان در نظرسنجی از سال 2017، 2درصد افزایش یافته است (تقریباً مطابق با برآوردهای جهانی ما). با این حال، این نظرسنجی نشان می دهد که تقاضای قلع در طول سال 2019 منعقد خواهد شد، که در درجه اول به یک محیط کلان اقتصادی ناپایدار منتسب می شود.
    مبحث فروش، بیشترین سهم جهانی از مصرف قلع را در سال 2018 به خود اختصاص می دهد. پیش بینی های مربوط به سال 2019 ، چه در داخل و خارج از چین، به دلیل تضعیف مسائل جهانی تولید و زنجیره تأمین، که عمدتا با ایالات متحده در ارتباط هستند، به طور قابل توجهی منفی هستند.. ITA می گوید که جنگ تجارت چین کوچک سازی وسایل الکترونیکی بزرگترین تهدید میان مدت، در درجه اول برای چین است، اما این امر با رشد در بازارهای جدید از جمله ارتباطات 5G و وسایل نقلیه برقی مقابله خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر