معاون بازاریابى و فروش ذوب آهن اصفهان

جنوب شرق آسیا نیز بازار خوبى براى صادرکنندگان ایرانى است

عصر معدن- معاون بازاریابى و فروش ذوب آهن اصفهان در سومین دوره کنفرانس استیل پرایس گفت: چین ٥ درصد تولید فولاد دنیا را به خود اختصاص داده است و بیش از ٨٣١ میلیون تن در سال ٢۰١٨ تولید فولاد داشته است.;

جنوب شرق آسیا نیز بازار خوبى براى صادرکنندگان ایرانى است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» احسان دشتیانه  اظهار کرد: چین تولید فولاد را کاهش نداده است بلکه تنها میزان ظرفیت را کاهش داده است.
    به گفته وی، بازارهای بالقوه بیلت ترکیه، مصر ،حوزه GCc  و دیگر کشورهای حاشیه افریقاست. همچنین بازار جنوب شرق آسیا نیز بازار خوبى براى صادرکنندگان ایرانى است.
    دشتیانه ادامه داد: در افق ١٤۰٤، ٢١ میلیون تن صادرات از ٥٥ میلیون تن دیده شده و باید به طور جدى براى صادرات ایران برنامه ریزی شود.
    معاون بازاریابى و فروش ذوب آهن اصفهان افزود: باید زیرساخت هاى صادراتى به ویژه زیرساخت هاى بندری و حمل و نقل توسعه پیدا کند. همچنین لازم است برای توسعه صادرات فولاد تیم های بازاریابى قوى تربیت شده و در کنار آن کنسرسیوم هاى صادراتى تشکیل شود.
    وی اظهار کرد: دریافت استاندارد هاى لازم براى محصولات به توسعه صادرات کمک خواهد کرد و به این موضوع که عطش بازار منطقه براى بیلت است نیز توجه خاص داشت.
    دشتیانه معتقد است جایگاه فولاد ایران در سال ٢۰١٧ در منطقه منا ضعیف شده با این حال اکنون منطقه منا، مصر بهترین بازار برای جذب بیلت ایران است.
    وی با بیان اینکه آب یک بحران جدى براى صنعت است در ادامه گفت: صرف فولاد مطابق رشد عرضه، رشد خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر