هوشمندسازی شهرها، بخش معدن هند را متحول می کند

عصر معدن- طی سال های آینده اصلاحات جدید در بخش معدن هند و فلزات روی خواهد داد. این تغییرات بر هوشمندسازی شهرها و انجام پروژه های انرژی های تجدید پذیر استوار است.;

هوشمندسازی شهرها، بخش معدن هند را متحول می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، پیش بینی می شود که بخش معدن و فلزات هند طی سال های آینده به دلیل اصلاحات در بخش هایی همچون ایجاد شهرهای هوشمند، برقرسانی به روستاها و تمرکز بر انجام پروژه انرژی های تجدیدپذیر تحت قانون برق کشور شاهد اصلاحات اساسی باشد.

    تعداد معادن این کشور 2هزار و 101 معدن است که از این میزان 558 معدن زغالسنگ، 668 معدن مربوط به عناصر فلزی و 975 معدن را عناصر غیرفلزی تشکیل می دهند.

    هند دارای هزار و 531 معدن فعال بوده و 95 ماده معدنی شامل 4 ماده معدنی سوختی،10 ماده معدنی فلزی، 23 غیرفلزی و 3 ماده معدنی هسته ای و 55 ماده معدنی دیگر تولید می کند.

    این کشور دارای ذخایر بزرگی از سنگ آهن، بوکسیت، کروم، سنگ منگنز، باریت، عناصر نادر خاکی و نمک های معدنی است.

    هند دومین مصرف کننده فولاد جهان

    پیش بینی می شود در سال 2019 میلادی هند دومین مصرف کننده فولاد جهان باشد. همچنین سرانه مصرف فولاد این کشور تا سال 2030 میلادی از 69 کیلوگرم به 160 کیلوگرم افزایش خواهد یافت.

    رشد تقاضای جهانی فولاد در سال 2019 میلادی1.3 درصد پیش بینی شده است اما رشد تقاضا در هند طی همین مدت 7.1 درصد هدفگذاری شده است.

    این در حالی است که هند دومین فولادساز جهان است و میزان تولید فولاد خام این کشور در سال 2018 میلادی 106 میلیون و 500 هزار تن به ثبت رسید که نسبت به سال 2017 میلادی حاکی از رشد 3.7 درصدی بود.

    علاوه بر این، سهم زغالسنگ در مصرف انرژی این کشور تا سال 2040 میلادی حدود 48 درصد پیش بینی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر