«تاتا استیل» به دنبال وام های خارجی است

عصر معدن- شرکت تاتا استیل با انتقال دو سوم بدهی ۱۸ میلیارد دلاری خود به یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک جدید با Thyssenkrupp موافقت کرده‌است. این شرکت بدهی باقیمانده را با این وام خواهد پرداخت.;

«تاتا استیل» به دنبال وام های خارجی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، براساس گزارشی از سوی روزنامه اقتصادی تایمز، تاتا استیل ممکن است 3.1 میلیارد دلار آمریکا از طریق وام‌های خارجی برای بازپرداخت بدهی‌های موجود، پیش از ادغام عملیات‌های اروپایی اش با Thyssenkrupp افزایش دهد.
    مبلغ جمع‌آوری‌شده، بخشی از بدهی موجود توسط شرکت‌های اروپایی خود را جایگزین خواهد کرد، قیمت‌گذاری که زمانی در ماه اوت انجام خواهد شد.
    این گزارش می‌گوید که شرکت تاتا استیل مذاکراتی را با چندین بانک از جمله بارکلیز، JPMorgan، گروه میتسوبیشی، DBS Bank و Citigroup آغاز کرده‌است.
    این شرکت اظهار کرد: " هدف جایگزینی آن‌ها قبل از پایان سپتامبر است. این کار باعث کاهش قابل‌ملاحظه فشار بدهی در عملیات‌های مستحکم شرکت فولاد تاتا خواهد شد. یک منبع به روزنامه گفت که بدهی جدید از سطح کنونی 30 تا 40 درصد ارزان‌تر خواهد بود ."
    این گزارش می‌افزاید که تولید کننده فولاد ممکن است این وام را برای مدت دو یا پنج سال افزایش دهد و افزود که یک حاشیه بر فراز LIBOR ( نرخ بین‌بانکی ( Interbank ) افزوده می‌شود.
    در ماه ژوئن، شرکت فولاد تاتا و ThyssenKrupp قراردادی قطعی برای ترکیب تجارت‌های فولاد اروپایی خود در یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک 50 / 50 در یک شرکت جدید امضا کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر