تولید ۱۱۰ هزار تن کاتد مس طی ۵ ماهه نخست امسال

عصر معدن- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از تولید ۱۱۰ هزار تن کاتد مس و ثبت رکورد تولید این محصول طی ۵ ماه نخست امسال خبر داد. وی همچنین افزایش ظرفیت کارخانه ذوب خاتون آباد را از برنامه های این شرکت در سال جاری عنوان کرد.;

تولید ۱۱۰ هزار تن کاتد مس طی ۵ ماهه نخست امسال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از تولید 110 هزار تن کاتد مس و ثبت رکورد تولید این محصول طی 5 ماه نخست امسال خبر داد. وی همچنین افزایش ظرفیت کارخانه ذوب خاتون آباد را از برنامه های این شرکت در سال جاری عنوان کرد.

    اردشیر سعدمحمدی افزود: خوشبختانه در پنج ماه ابتدایی امسال 110 هزار تن تولید کاتد داشتیم که این میزان تولید یک رکورد محسوب می شود.

    وی افزود: امیدوارم با شرایطی که برای طرح‌های توسعه از جمله کنسانتره دره آلو، کنسانتره دره زار و شرایط سونگون تعریف کرده‌ایم، مسیر توسعه را سرعت ببخشیم.


    تغییر تکنولوژی در ذوب خاتون آباد

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در بخش دیگری اعلام کرد:کارخانه ذوب خاتون‌آباد با هدف افزایش ظرفیت از 80 هزار تن به 120 هزار تن و به دلیل کیفیت مناسب زیست‌محیطی در حال تغییر تکنولوژی است.

    وی افزود: امیدوارم ظرف مدت کوتاهی ذوب خاتون‌آباد راه‌اندازی شود و برای همیشه آلودگی زیست‌محیطی در منطقه از بین برود.


    افزایش میزان فروش و ثبت رکورد

    مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران از برنامه فروش 10 هزار میلیارد تومانی این شرکت تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

    اردشیر سعدمحمدی افزود: میزان فروش شرکت مس تا پایان شهریور ماه در مرز 10 هزار میلیارد تومان فروش قرار خواهد گرفت که این رقم، معادل کل فروش در سال 97 است.

    وی با اشاره به میزان فروش شرکت مس تا پایان مرداد سال جاری گفت: در پنج‌ ماهه نخست امسال 8 هزار و 460 میلیارد تومان فروش به ثبت رسید که یک رکورد در تاریخ صنعت مس ایران محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر