در بازدید استاندار فارس از پروژه ملی سالکو مطرح شد

بهره برداری از فاز نخست آلومینیوم جنوب تا پایان سال

عصر معدن- اسماعیل تبادار استاندار فارس امروز از مراحل پیشرفت پروژه بزرگ مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب بازدید کرد.;

بهره برداری از فاز نخست آلومینیوم جنوب تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» استاندار فارس طی بازدید، این پروژه عظیم ملی را یکی از عوامل موثر در تعالی منطقه ویژه اقتصادی لامرد دانست و افزود: آلومینیوم جنوب بزرگترین طرح صنعتی کشور است که می تواند یک نظام کاری برجسته صنعتی در کشور واستان را رقم بزند.
    تبادار ضمن ابراز رضایتمندی خود از فعالیت های انجام شده به نقش اساسی این طرح در ایجاد صنایع پایین دستی آلومینیوم و ارزش افزوده بالای آن اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تلاش و همت مدیریت شرکت آلومینیوم جنوب و تمامی دست اندرکاران این مجتمع، تا پایان سال جاری فاز اول این طرح عظیم به مرحله بهره برداری برسد و بتواند نقش برجسته خود را در اقتصاد کشور، تولید ملی، اشتغالزایی و رونق اقتصادی  و رفاه اجتماعی ایفا کند و ایندر وهله اول  برای استان فارس و سپس برای کل کشور یک مزیت ویژه محسوب می شود.

    وی ادامه داد: امروز یکی از پروژه های بزرگ، سامان یافته است و ما عظمت را در یک پروژه دیدیم .
    وی در خلال صحبت های خود همه مسئولین اجرایی را موظف به همکاری و تعامل همه جانبه و تلاش بیشتر برای ایجاد زیر ساخت ها از جمله آب ، برق و حمل و نقل هوایی و جاده ای دانست و اضافه کرد : زمینه های لازم در دولت فراهم است و باید اقدامات کلان و زیر ساختی را با حمایت دولت انجام دهیم و کارگروهی برای پرداختن به زیر ساخت ها در دستور کار قرار گیرد.
    استاندار فارس همچنین گفت: امروز انبساط خاطری فراهم شد و بنده دیدم که در کشور سرمایه گذاری های بزرگی در حال انجام است .
    تبادار با اشاره به سفر اخیر خود به قطر اظهار کرد: بسیاری از مردم همین دیار و جنوب استان فارس استقبال فراوانی باری سرمایه گذاری داشتند و معتقد بودند که باید اولویت ها برای سرمایه گذاری تعیین شود و از سرمایه گذاران برای بازدید از استان دعوت به عمل آید .
    وی در پایان با اشاره به اینکه در محیط و شرایط رونق اقتصادی ، زمینه های لازم  برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فراهم می شود، اضافه کرد: بیکاری بسیاری از زمینه های فرهنگی و اجتماعی را دچار مخاطره می کند .
    گفتنی است در این بازدید نماینده مردم مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، معاونان و مدیران استان و مسئولان شهر لامرد، استاندار فارس را همراهی کردند و ضمن بازدید از بخش های مختلف پروژه در جریان پیشرفت این پروژه ملی قرار گرفتند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر