در گردهمایی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس مطرح شد

اولویت، با اکتشاف کانی‌های فلزی است

عصر معدن- مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، با اشاره به اهداف طرح احیا فعال سازى و توسعه معادن کوچک مقیاس گفت: فعال سازى معادن کوچک مقیاس با مشارکت بخش خصوصى انجام گیرد.;

اولویت، با اکتشاف کانی‌های فلزی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، وجیه اله جعفری در گردهمایی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس اظهار کرد: افزایش سطح اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته با این کار اجرایی مى شود. همچنین افزایش تولید مواد معدنى از دیگر اهداف این طرح است.
    وی ادامه داد: افزایش تامین مواد اولیه کارخانجات  و استفاده بهینه از پتانسیل هاى علمى در این کار اجرایی مى شود و اولویت اول ما در اکتشاف مواد فلزى است.
    جعفری ادامه داد: پس از اعلام اولویت ها به دنبال ایجاد ارتباط با سازمان هاى استانى و تشکل هاى معدنى هستیم.  در اجراى این طرح باید اطلاع رسانى به موقع انجام شده و اطلاعات کافى در اختیار قرار گیرد.
    وی افزود: در زمینه تامین زیرساخت دکتر کرباسیان به صندوق بیمه دستورات لازم را داده اند و شرایط باید براى معادن کوچک تسهیل پیدا کند.
    به گفته مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنى ایران، هدف از اجراى این طرح فعال سازى معادن کوچک است. تنها از ٣۰ درصد ظرفیت واحدهاى سرب و روى در کشور استفاده مى شود و ما امیدواریم با این طرح مواد اولیه مورد نیاز تامین شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر