عرضه آخرین دستاوردهای صنعت فولاد در صندوق نوآوری

عصر معدن- از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت فولاد برگزار می‌شود.;

عرضه آخرین دستاوردهای صنعت فولاد در صندوق نوآوری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت فولاد با حضور فعالان این حوزه، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط، در راستای رویکرد صندوق نوآوری و شکوفایی مبنی بر حمایت از رونق تولید و ساخت داخل محصولات و ملزومات صنایع فولاد کشور برگزار می‌شود.

    این گردهمایی سه روزه از 7 تا 9 مهر ماه جاری با هدف توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از تولید داخل و توسعه همکاری‌های فناورانه میان تولیدکنندگان بزرگ و صاحب‌نام صنایع آهن و فولاد کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران برگزار خواهد شد.

    برگزاری نشست‌های معرفی نیازهای فناورانه تولیدکنندگان صنعت آهن و فولاد، نشست‌های معرفی توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ‌ها، نشست‌های B2B، نشست‌های انتقال تجربه، نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور صنعت آهن و فولاد، نمایشگاه نیازهای فناورانه صنایع آهن و فولاد از جمله بخش‌های این رویداد است.

    علاوه بر این، صندوق نوآوری و شکوفایی به‌عنوان برگزارکننده این گردهمایی و اصلی‌ترین نهاد تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، خدمات و ابزارهای مالی متنوع خود را معرفی خواهد کرد و قراردادهای همکاری فناورانه‌ای را که طی این گردهمایی میان شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان منعقد شود، تامین مالی خواهد کرد.

    تاکنون این رویداد در حوزه‌های تعمیر و نگهداری هواپیما، پهپادها و صنایع غذایی برگزار شده است و از روز 7 مهرماه این رویداد در حوزه صنایع فولاد برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر