به حداقل رسیدن خرید گالوانیزه از فولادسازها

عصر معدن- تاخیر در افزایش فصلی تقاضا، مشکلات مالی و ذخایر موجود گالوانیزه در انبارهای تجار باعث ایجاد فشار بر تولید کننده های گالوانیزه در اوکراین شده است.با این وجود انتظار افزایش تقاضا در ماه MAY می تواند باعث حفظ قیمتهای داخلی گالوانیزه در بازار داخلی اوکراین شود.;

به حداقل رسیدن خرید گالوانیزه از فولادسازها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از متال اکسپرت، تغییر چندان زیادی در بازار گالوانیزه اوکراین در ماه آوریل اتفاق نیفتاده و تولیدکننده های داخلی بهای گالوانیزه را در این ماه حدود 1درصد افزایش دادند. اما شرکت MODULE که معمولا قیمت‌های بالایی برای محصولات خود وضع می کند،این بار تخفیف فروش 750 گریونی معادل 28 دلار بر تن برای محصولات خود تعیین کرده است.

    با تمام این احوال شرکت‌های تجاری به دلیل کمبود نقدینگی قیمت‌های فروش را بدن تغییر نگه داشتند و تخفیفی ارایه ندادند. در نتیجه خرید گالوانیزه از فولادسازها به حداقل رسید.

    پیشنهاد فروش گالوانیزه چین ضخامت 0.40 تا 0.45 میلیمتر با پوشش روی 40 تا 60 گرم بر متر مربع از ابتدای ماه آوریل تا کنون در محدوده 680 تا 710 دلار FOB (نرخ کرایه حمل تا اوکراین 45 تا 50 دلار بر تن) قرار دارد که 5 تا 10 دلار بالاتر از ماه مارس است.گالوانیزه صادراتی چین 40 تا 70 دلار ارزانتر از گالوانیزه اوکران است که باعث می شود خریداران ریسک واردات و نگه داری در انبارهای را بپذیرند.

    قیمت بالای گالوانیزه اروپا نیز در بازار اوکراین رقابتی نیست.بیشتر وارد کننده های اوکراینی فقط به منظور تامین نیاز مشتریان خود اقدام به ثبت سفارش می کنند.به طور خاص افزایش 4 تا 16 یورو بر تن در قیمت محصولات تحویل ماه آوریل به دلیل رشد قیمت روی بوده است.
    شرکت US Steel Kosice در اسلواکی قیمت فروش ماه MAY را بدون تغییر نسبت به قبل اعلام کرد.فعالان بازار پیش بینی می کنند فروش گالوانیزه در بازار در ماه MAY افزایش یابد که عامل حمایت از قیمتهای داخلی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر