افزایش سطح انرژی با جواهرات فلوریتی

عصر معدن- استفاده از جواهرات فلوریتی به خنثی کردن و جذب هرگونه انرژی منفی که در زمینه انرژی شما وارد می شود، مانند استرس، نگرانی، اضطراب و بیشتر را خنثی و جذب کند.;

افزایش سطح انرژی با جواهرات فلوریتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، شما می‌توانید از یک بلور فلوریت به عنوان یک جاروبرقی پر انرژی استفاده کنید تا انرژی ذهنی، بدن و روحتان را تمیز کند  این یکی از بهترین کریستال هایی است که برای پاکسازی انرژی استفاده می شود، که موجب جریان ثابت انرژی مثبت می شود.
    همچنین شگفت انگیز است که با شما جواهر فلوریت جواهرات شفاف دیگر کریستال خود را ترکیب کنید، زیرا کریستال‌های فلوریتی قدرت بالایی دارند و هر سنگ قیمتی که آن را لمس می‌کند را رشد می دهد.

    کریستال های شفاف فلوراید یکی از باریکترین فلاش‌های موجود در فضا هستند. قراردادن یک کریستال فلوریت در خانه یا محیط شما کمک می‌کند تا تعادل ایجاد کنید و هرج و مرج را به نظم تبدیل کنید.
    کریستال‌های فلوریت هر گونه انرژی منفی را در فضای خود خنثی و خنثی می‌کنند و به رفع ابهام، تسکین استرس و از بین بردن هر گونه منفی‌ها کمک می‌کنند.
    آن‌ها همچنین به افزایش سطح تمرکز و تمرکز شما کمک می‌کنند و آن‌ها را برای فضای اداری ایده‌آل می‌کنند.

    کریستال‌های  fluorite نیز برای مدیتیشن عالی هستند چون به افزایش سطح انرژی شما کمک می‌کنند و تمرکز شما را افزایش می‌دهند تا شما را به یک حالت متفکرانه تری تبدیل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر