"آکوامارین" سنگ پیشگو

عصر معدن- آکوامارین سنگ شجاعت و وقار بوده و به رنگ آبی یا سبزآبی شفاف دیده می شود و ضمن تحریک انرژی روانی، روی ذهن نیز اثرگذار است.;

"آکوامارین" سنگ پیشگو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، بر اساس گزارش ها و آمارهای موجود، این سنگ به همراه مومیایی های مصر باستان مهره هایی از جنس آکوامارین یافت شده است. همچنین در شرق نیز به عنوان سنگ پیشگویی و عرفان از احترام بالایی برخوردار است. در واقع آکوامارین باعث خلوص و ایجاد آرامش در طبیعت و شخصیت دارنده اش می شود و سمبل آرامش است.
    اگر شما به افکار و ارتعاشات دیگر افراد حساسیت دارید، با استفاده از دو سنگ آکوامارین و کوارتز دودی در کنارهم، می توانید روی این تلاثیرات اثربگذارید.
    سنگ زیبای آکوامارین باعث ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای پنجم می شود.
    از سنگ آکوامارین در طب نیز استفاده می شود و برخی می گویند که باعث تقویت کلیه ها، کبد، طحال و تیروئید شده و به دفع اخلاط کمک می‌کند و به این ترتیب کل جسم را تصفیه می‌کند. حتی در گذشته های دور نیز، عینک‌ها از آکوامارین که تسکین دهنده چشم است، ساخته می شد. استفاده از یک گردنبند کوچک نیز می تواند بسیاری از مشکلات گردن و گلو را درمان ‌کند. یا اگر بر روی غده یا زخم متورم قرار داده شود، تورم را کاهش می دهد.
    در واقع همراه داشتن کریستال آکوآمارین و یا قطعه تراش داده آن در اطراف گردن، تمرکز ذهن خودآگاه را می کاهد و این امکان را فراهم می کند تا  فرکانسهای روان بینی  بیش از پیش وارد ذهن خودآگاهمان شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر