کسب نشان برنزین تعالی منابع انسانی در جایزه استاندارد ۳۴۰۰۰ توسط فولاد خراسان

عصر معدن- شرکت فولاد خراسان برای نخستین بار موفق به دریافت نشان برنزین تعالی منابع انسانی در جایزه استاندارد ۳۴۰۰۰ در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی شد.;

کسب نشان برنزین تعالی منابع انسانی در جایزه استاندارد ۳۴۰۰۰ توسط فولاد خراسان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» این مراسم که با حضور جمع کثیری از مدیران و استادان حوزه مدیریت منابع انسانی کشور در 18 دی ماه 1398 در محل دانشگاه تهران برگزارشد، به برترین شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی جوایزی به تناسب سطح بلوغ مدیریت منابع انسانی اهدا گردید.
    در این همایش،  کسری غفوری، مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان نشان برنزین c3 استاندارد  تعالی منابع انسانی در جایزه استاندارد 34000 را دریافت کرد.

    فولاد خراسان در ارزیابی تمامی فرایندهای منابع انسانی که در 7 دی ماه در محل کارخانه در حوزه های امور کارکنان، امور خدمات رفاهی، آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی، ایمنی، بهداشت و سلامت کارکنان از سوی ارزیابان دانشگاه تهران (مجری این کنفرانس) مورد ارزیابی قرار گرفتند.
    ارزیابان نقش اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی طی سال های اخیر را در افزایش رضایت و ارتقای حس تعلق و مسئولیت پذیری کارکنان بسیار موثر ارزیابی کردند.

    هدف از جایزه استاندارد 34000 که در سال 1391 به جامعه حرفه‌ای مدیریت منابع انسانی معرفی شد تاکنون طی چند مرحله بهبود یافته است و هدایت سازمان‌های کشور در مسیری است که بتوانند با آسیب‌شناسی فرایندهای مدیریت منابع انسانی را به حرکت در مسیر تعالی استحکام و قدرت بخشند.

    گفتنی است در این استاندارد، پنج سطح بلوغ تعریف شده است که پایه‌های متوالی و مستمری برای بهبود 14 فرایند منابع انسانی فراهم می‌آورد و سازمان‌ها ضمن تعیین سنجه‌هایی برای حصول اطمینان از کارایی و عملکرد خود در قالب این فرایندها، به رصد 12 نگرش کلیدی منابع انسانی اهتمام می ورزند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر