مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان اعلام کرد:

تکمیل طرح ۲.۵ میلیون تنی کنسانتره سنگان، اولویت اصلی امسال فولاد خراسان

عصر معدن- مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان اعلام کرد: تکمیل طرح ۲.۵ میلیون تنی کنسانتره سنگان، اولویت اصلی این شرکت در سال ٩٩ است.;

تکمیل طرح ۲.۵ میلیون تنی کنسانتره سنگان، اولویت اصلی امسال فولاد خراسان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، کسری غفوری در نخستین جلسه کاری سال جدید با مدیران ارشد شرکت، ضمن بیان این مطلب گفت: شرکت فولاد خراسان برای ارتقای تولید و دستیابی به اهداف و برنامه های آن در راستای تحقق شعار امسال«جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، اهتمام همه جانبه ای دارد.

    وی ادامه داد: طرح احداث کارخانه تولیدکنسانتره سنگان، نقش کلیدی در تولید پایدار فولاد در شرق کشور دارد و از این رو، باید با هم افزایی همه ذی نفعان، از جمله حمایت هیات مدیره و سهامداران عمده شرکت، در پیشبرد این طرح، گام های اساسی برداریم.

    جبران توقف یک ماهه

    مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با اشاره به توقف یک ماهه تولید شرکت در راستای «مقابله با همه گیری ویروس کرونا» تاکید کرد: باتوجه به نامگذاری امسال به عنوان «سال جهش تولید» و نیز ضرورت تحقق اهداف شرکت، باید با رعایت همه نکات بهداشتی و ایمنی برای حفظ سلامت نیروی انسانی، در طول سال توقف یک ماهه جبران شود.

    وی افزود: امیدواریم 2 طرح این شرکت تحت عنوان «ساخت مجتمع فرهنگی- ورزشی» و «احداث ساختمان اداری شرکت» به عنوان طرح های مسئولیت اجتماعی، در سال جاری تکمیل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر