افتتاح کارخانه فرومنگنز اسدآباد ظرف ۶ ماه آینده

عصر معدن- مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری کارخانه فرومنگنز اسدآباد ظرف شش ماه آینده خبر داد.;

افتتاح کارخانه فرومنگنز اسدآباد ظرف ۶ ماه آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، رحیم قربانی، با اعلام این خبر اظهار کرد: کارخانه فرومنگنز(ذوب‌آهن) اسدآباد در راستای افتتاح و راه اندازی با پیگیری های نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ظرف شش ماه آینده افتتاح شده و به بهره برداری می رسد که برای راه اندازی این طرح بزرگ صنعتی قرار است طرح فوق توسط شرکت صبانور و یا با واگذاری به شرکت خصوصی دیگر افتتاح شود.

    قربانی در رابطه با کارخانه کنستانتره گلدره اسدآباد نیز بیان کرد: این طرح با پیشرفت فیزیکی 90 درصد و سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان برای 70 نفر به صورت مستقیم و 100 غیرمستقیم ایجاد اشتغال به همراه خواهد داشت که طرح فوق تکمیل بوده و تا پایان سال آماده افتتاح و بهره برداری است.

    وی از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن در اسدآباد خبر داد و یادآور شد: این طرح بزرگ صنعتی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت با سرمایه گذاری 120 میلیارد توسط بخش خصوصی در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.

    مدیر اداره صمت اسدآباد با اشاره به اینکه توسط اداره صمت اقدام به تشکیل 30 پشتیبان مشاغل خانگی کرده ایم، افزود: از این تعداد پشتیبان مشاغل خانگی تعداد 14 نفر به بانک ها برای اخذ تسهیلات بانکی معرفی در زمینه های قالیبافی و پوشاک معرفی و مابقی پشتیبان ها باقی مانده اند.

    وی با بیان اینکه در مجموع 500 میلیون تومان به این تعداد پشتیبان تسهیلات پرداخت شده، اضافه کرد: برای پرداخت تسهیلات به مابقی پشتیبان های مشاغل خانگی به اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان نیاز خواهد بود که در این راستا نیازمند حمایت مسئولان هستیم.

    وی در ادامه با تأکید بر پیشگام شدن مردم اسدآباد در راستای کارهای تجاری و صنعتی اظهار کرد: در صورتی که مردم طرح های اشتغال خود را ارائه داده و در بحث کارهای تجاری و صنعتی پیشگام شوند از آنان حمایت لازم را خواهیم داشت ضمن اینکه روستائیان می توانند طرح های خوبی را برای تشکیل تعاونی در سطح روستاها ارائه داده و با طرح های خود موجب ایجاد اشتغال پایدار مناسبی برای جوانان روستا شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر