جعفری در نشست با هیئت مدیره و مدیران شرکت ملی فولاد؛

تاکید بر تسریع در راه‌اندازی واحد احیای مستقیم فولاد قائنات

عصر معدن- رئیس هیئت عامل ایمیدرو بر راه اندازی واحد احیای مستقیم طرح فولاد قائنات در بهمن ماه امسال تاکید کرد.;

تاکید بر تسریع در راه‌اندازی واحد احیای مستقیم فولاد قائنات
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مهندس وجیه ا... جعفری که به همراه معاونان ایمیدرو در نشست با اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت ملی فولاد سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: واحد احیای طرح فولاد قائنات از پیشرفت مناسبی برخوردار است و باید با تلاش مضاعف سریعتر به بهره‌برداری برسد. معاون وزیر صمت افزود، در حال حاضر واحد فولادسازی چهارمحال بختیاری 86 درصد پیشرفت دارد که امیدواریم هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد. رئیس هیئت عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه تأسیس شرکت ملی فولاد شروع یک کار بزرگ برای بسترسازی جهت اجرای طرح های بزرگ بوده است گفت: فولادسازی های بزرگ همچون فولاد مبارکه فولاد خوزستان از همین بستر شکل گرفته است. وی ادامه داد شرکت ملی فولاد ایران به عنوان بازوی اجرایی ایمیدرو فعالیت‌های گسترده‌ای را آغاز کرده و این فعالیت ها باید توسعه پیدا کند. شرکت ملی فولاد باید استراتژی مناسبی برای توسعه با برنامه ریزی عملیاتی را دنبال کند.
    به گفته مهندس جعفری با استفاده از ظرفیتهای موجود علاوه بر طرح‌های فولادی فعلی چشم انداز جدیدی بر اساس توانمندی های این شرکت ایجاد کرد.
    وی افزود همکاران ایمیدرو نیز برای این منظور حمایت های لازم را انجام خواهند داد تا شرکت فولاد از استقلال کافی برای انجام مأموریت ها برخوردار باشد.
    رئیس هیئت عامل ایمیدرو تاکید کرد باید جلسات عملیاتی برای اجرای طرح‌های فولادی تشکیل شود تا طرح‌ها به موقع به بهره‌برداری برسد، به سرانجام رساندن این طرح ها به معنای خدمت به کشور ، توزیع ثروت، اشتغال و توسعه پایدار برای مردم است که رضایت خداوند را در پی خواهد داشت.
    تشکیل جلسات فشرده برای راه اندازی طرح ها
    از سوی دیگر امیر حسین نادری، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در این نشست گفت: در حال حاضر، با تشکیل جلسات فشرده و مداوم، وضعیت فولاد سازی طرح های استانی و نیز راه اندازی واحد احیای مستقیم قائنات رصد می شود که بتوان با صرفه و صلاح کشور و با یک انصباط مالی شدید، این طرح ها را به بهره برداری رساند.
    تزریق 6 میلیون تن فولاد به بازار فولاد با راه اندازی طرح های فولاد استانی
    مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در این نشست گفت: تلاش ما این است که با راه اندازی طرح های فولاد استانی، بتوانیم 6 میلیون تن فولاد را به بازار فولاد کشور تزریق کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر