افتتاح شرکت فولاد دشتستان زرندیه در حضور وزیر صمت

عصر معدن- همزمان با هفته دولت، وزیر صنعت، معدن و تجارت(صمت)، شرکت فولاد دشتستان در شهرک صنعتی زاویه از توابع شهرستان زرندیه را افتتاح کرد.;

افتتاح شرکت فولاد دشتستان زرندیه در حضور وزیر صمت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا؛ عباس علی آبادی که در سفری یک و نیم روزه به استان مرکزی سفر کرده است در بدو ورود به این استان به شهرک صنعتی زاویه رفت و شرکت فولاد دشتستان را افتتاح کرد.


    شرکت فولاد دشتستان تولید کننده ورق نورد سرد با ظرفیت تولیدی سالانه 720 هزار تن است که محصولات تولیدی این شرکت در صنایع فلزی، ساختمانی، خودرو و ... کاربرد دارد. عملیات اجرایی این واحد تولیدی از سال 1400 آغاز و در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

    این کارخانه در زمینی به وسعت 100 هزار متر مربع و با زیربنای 45 هزار و 829 مترمربع راه اندازی شده است و با بهره‌برداری از این کارخانه برای 460 نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود.

    برای راه اندازی این واحد تولیدی 2000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و 9.5 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی انجام شده است.

    تامین برق واحد نورد، تامین آب و  درخواست افزودن خیابان بین دو واحد به زمین کارخانه به منظور یکپارچه سازی مجموعه تولیدی از جمله مطالبات این واحد تولیدی و صنعتی است.

    وزیر صمت پس از افتتاح این واحد تولیدی زرندیه را به مقصد اراک ترک کرد.

    بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی، دیدار با صنعتگران و فعالین اقتصادی، افتتاح طرح‌های صنعتی و حضور در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از جمله برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر به استان مرکزی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر