بهره برداری از مرکز اتوماسیون اسقاط خودرو فولاد کالا

عصر معدن- با حضور رییس ستاد مدیریت حمل و نقل کشور از مرکز اتوماسیون اسقاط خودرو با ظرفیت ۳۰تن اسقاط در ساعت در شرکت فولاد کالا ( فوکا) از زیرمجموعه هلدینگ توکا فولاد در شهرک صنعتی رازی بهره برداری شد.;

بهره برداری از مرکز اتوماسیون اسقاط خودرو فولاد کالا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» رییس ستاد حمل و نقل جادی کشور  در مراسم افتتاح مرکز اسقاط خودرو مکانیزه و تمام اتوماسیون شرکت فولاد کالا در شهرک رازی شهرضا گفت: در سال 96، حدود 200هزار خودرو در 200مرکز اسقاط خودرو در سراسر کشور اسقاط شده است.
    مهدی نیکدار از رعایت استانداردها و حفظ محیط زیست در این مرکز اسقاط خبر داد و گفت: این ستاد با هدف کنترل و بهبود عملکرد خودروها، از تمام ظرفیت خود بهره خواهد گرفت تا با رعایت استاندارد های موجود، خودروهای فرسوده از ترافیک شهری و حمل و نقل خارج گردند.
    وی با اشاره به فعالیت این مرکز بصورت تمام اتوماسیون و مجهز به مدرنترین دستگاه‌های اسقاط گفت: هم اکنون در استان اصفهان،  15 مرکز اسقاط خودرو فعال هستند که با هماهنگی این ستاد، اقدام به اسقاط و از رده خارج کردن خودروهای فرسوده می کنند..
    وی با اشاره به افزایش کمی تسهیلات اسقاط خودرو گفت:  تمهیداتی اندیشیده شده است که با افزایش  تسهیلاتی که در سالجاری، تعداد بیشتری خودروی فرسوده از رده خارج شوند.
    در ادامه مراسم افتتاح و بهره برداری از مرکز اسقاط خودرو، مهدی ربانی مدیر عامل شرکت فولاد کالادر سخنانی از اجرای طرح توسعه شرکت در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این شرکت موفق به جذب سرمایه گذاری خارجی شده است.
    وی به اهتمام این شرکت در رعایت مسائل زیست محیطی و مشتری مداری و جلب رضایت مالکان خودروهای فرسوده اشاره کرد و گفت: ایفای مسئولیت های اجتماعی همگام با فعالیت اقتصادی در این شرکت به یک فرهنگ تبدیل شده و همه کارکنان شرکت نسبت به رعایت استانداردهای لازم اعتقاد دارند.

    مهدی ربانی، مدیرعامل شرکت فولاد کالا به ظرفیت اسمی اسقاط سالیانه 120هزار دستگاه خودرو در این مرکز اشاره کرد و گفت: با اسقاط این میزان از خودرو، سالیانه 200هزهرتن ضایعات فولادی بازیافت می شود.

    به گفته وی،  این مرکز پیشرفته ترین مرکز اسقاط خودرو کشور است.

    همچنین در حاشیه این آیین، مدیرعامل شرکت  فولاد کالا از اجرای طرح توسعه شرکت در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این شرکت موفق به جذب سرمایه گذار خارجی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر