خلیفه سلطانی خبر داد:

۱۰ تشکل صنفی به جمع حامیان دومین جشنواره ملی فولاد پیوستند

عصر معدن- سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران خبر داد که تشکل های برتر حوزه زنجیره آهن و فولاد کشور به جمع حامیان جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران پیوستند.;

۱۰ تشکل صنفی به جمع حامیان دومین جشنواره ملی فولاد پیوستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» خلیفه سلطانی اظهار داشت: انجمن آهن و فولاد، انجمن سنگ آهن ایران، خانه معدن ایران، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت مواد نسوز، انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران، سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران، اتحادیه سراسری تعاونی های تخصصی فولاد و معدن به همراه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در جمع تشکل های دومین حامیان جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران قرار گرفتند.

    دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد خاطرنشان کرد: مشارکت تشکل ها و انجمن های صنفی در این جشنواره می تواند به تقویت نگاه فراگیر و ملی به مسائل اقتصاد صنعتی کشور و همچنین طرح و حل مسائل زنجیره آهن و فولاد در فضایی مناسب منجر شود. وی افزود: مسلما این مشارکت، هم افزایی بیشتری را بین فعالان حوزه آهن و فولاد کشور به وجود می آورد. 
    وی توضیح داد: حضور سایر تشکل ها و انجمن ها به افزایش توان تأمین کمک شایانی خواهد کرد و به موضوعاتی همانند تقویت توان داخلی و حمایت از شرکت های تأمین کننده در صنعت کشور خواهد انجامید.

    خلیفه سلطانی از مشارکت شرکت های عضو این ده تشکل در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد خبر داد و گفت با اینکه تعدادی از این تشکل ها رویدادهای مختص خود را در طول سال برگزار می کنند اما ماهیت متفاوت این رویداد ملی باعث شده که شاهد حضور و حمایت این تشکل ها و اعضای آنها در این جشنواره باشیم که می تواند نوید بخش انسجام تشکلی باشد.

    دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با مشارکت تشکل ها و شرکت های فعال در زنجیره فولاد طی 4روز از 23 تا 26 دی ماه سال جاری در مرکز همایش ها و نمایشگاهی برج میلاد برگزار می شود.
    جهت ثبت نام در این رویداد به سایت ثبت نام دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به نشانی  events.steeliran.org مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر