رئیس سازمان صمت لرستان خبر داد:

اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد خرم‌آباد

عصر معدن- رئیس سازمان صمت لرستان از اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد خرم‌آباد خبر داد.;

اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد خرم‌آباد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، بهمن جعفری با اشاره به بازدید از مجتمع فولاد خرم‌آباد واقع در شهرک صنعتی شماره 2 این شهرستان، اظهار کرد: این مجموعه در سنوات گذشته توسط بخش خصوصی با عاملیت بانک تجارت در زمینه میل‌گرد راه‌اندازی شد.

    وی افزود: از سال 1401 این مجموعه به بخش خصوصی دیگری واگذار شده که الان تغییر خط تولید دادند و مواد خام را به ورق‌های فولادی با ضخامت بالای 10 میل و عرض 1.5 متر تبدیل می‌کنند که بازار خوبی در سطح کشور دارد.

    جعفری ادامه داد: ظرفیت تولید این مجتمع 300 هزار تن در سال است که با توجه به اینکه نهایت راندمان را داشتند نیاز به طرح توسعه داشته و این بازدید با هدف رصد آخرین فعالیت واحد انجام شد.

    رئیس سازمان صمت لرستان بیان کرد: در این رایطه یک نشست با مدیران و اعضای هیئت مدیره این مجموعه برگزار و قرار شد اجرای طرح توسعه در زمینه انواع سازه‌های فلزی و همچنین تولید انواع ورق‌های با ضخامت کمتر از 10 میل انجام شود.

    وی تصریح کرد: قرار شد یکی از واحدهای تعطیل که همجوار این واحد و تحت تملک بانک بود به این مجموعه واگذار و آنها از سالن‌های تولید آن برای ورق‌های کمتر از 10 میل استفاده کند.

    جعفری ادامه داد: با این کار به نوعی واحدی که تحت تملک بانک بوده و قبلاً راکد بوده به چرخه تولید برمی‌گردد و این مجموعه توسعه پیدا کرده و سبد محصولاتش نیز تکمیل می‌شود.

    رئیس سازمان صمت لرستان تأکید کرد: امیدواریم با این بازدیدهایی که از واحدهای استان انجام می‌شود شاهد رونق تولید در این مجموعه و کل لرستان باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر