با حضور اعضای مجمع و سهامداران؛

سرمایه شرکت صنایع فولاد کرستان ۳۵ برابر شد

عصر معدن- افزایش سرمایه شرکت صنایع فولاد کردستان با حضور اعضای مجتمع این شرکت به تصویب رسید و ۳۵ برابر شد.;

سرمایه شرکت صنایع فولاد کرستان ۳۵ برابر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت صنایع فولاد کردستان، موضوع افزایش سرمایه پس از ارایه گزارش حسابرس و موافقت اعضا،‌ از 10 میلیارد به 350میلیارد تومان به تصویب رسید.

    در این جلسه که اعضای هیات مدیره، سرمایه گذاران و بازرس قانونی حضور داشتند، محمد رضا احمدی مدیر عامل شرکت صنایع فولاد کردستان ابتدا گزارش توجیهی افزایش سرمایه و تاثیرات آن را برای اعضا قرائت کرد. به گفته احمدی، افزایش سرمایه با هدف ایفای تعهد به انجام فعالیت های زودهنگام و زیرساخت ها انجام می شود.

    وی یادآور شد: گزارش توجیهی پیشتر در بهمن ماه 98 برای اعضای مجمع ارسال و به تایید رسیده بود. مدیر عامل شرکت صنایع فولاد کردستان اظهار داشت: طی سال گذشته مجوزهای قانونی از جمله جواز تاسیس و محیط زیست دریافت و قرارداد با شرکت مشاور منعقد شد. همچنین گزارش توجیه فنی و اقتصادی طرح های شرکت به روزآوری شد.

    ارزش طرح های "صنایع فولاد کردستان"؛‌ 7هزار میلیارد تومان

    احمدی افزود: در سال جاری نیز قراردادهای بخش زیرساخت از جمله آب، برق و گاز برای دو پروژه شرکت شامل آهن اسفنجی (1.6 میلیون تن در بیجار) و فولادسازی و ورق گرم ( یک میلیون تنی در قروه) منعقد خواهد شد.

    وی ارزش سرمایه گذاری این دو پروژه را حدود 7هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

    از سوی دیگر علی یزدانی رییس هیات مدیره شرکت صنایع فولاد کردستان نیز با یادآوری اینکه تحول در استان کردستان مورد حمایت همه دولت های انقلاب بوده، افزود: افزایش سرمایه مورد نیاز شرکت صنایع فولاد کردستان است و طی دو مرحله انجام خواهد شد.

    سهامداران شرکت صنایع فولاد کردستان شامل ایمیدرو و شرکت ملی فولاد با 44درصد، صبانور 20درصد، توسعه و تجهیز معادن امداد 20درصد و کیمیا معادن سپاهان 16درصد هستند.

    در پایان این جلسه، پس از قرائت گزارش حسابرس قانونی شرکت و تبادل نظر سهامداران، افزایش سرمایه از 10 میلیارد به 350 میلیارد تومان با اکثریت آرا به تصویب رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر