محکومیت شش هزار میلیارد ریالی یک شرکت تولید فولاد

عصر معدن- مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت پنج هزار و ۸۲۵ میلیارد ریالی یک شرکت برای عرضه خارج از شبکه فولاد در همدان خبر داد.;

محکومیت شش هزار میلیارد ریالی یک شرکت تولید فولاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی گفت: پرونده شرکت ارابه نسیم هگمتانه (فولاد راد) برای عرضه خارج از شبکه 41 هزار و 400 تن میلگرد به ارزش 2 هزار و 912 میلیارد و 968 میلیون ریال در سال‌های 1398 و 1399 برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ ارجاع شد.

    مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، شرکت را به پرداخت پنج هزار و 825 میلیارد و 936 میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش فروش کالا محکوم کرد.

    محسنی گفت: با اعتراض شاکی، پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه دوم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد و شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک جدید و قابل قبول، رأی صادره را تأیید و قطعی کرد.

    مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پس از اینکه رأی در تعزیرات حکومتی قطعی و لازم الاجرا شد، متهم به رأی تعزیرات حکومتی در دیوان عدالت اداری شکایت کرد اما شعبه 9 و همچنین شعبه چهارم تجدیدنظر دیوان عدالت اداری در رسیدگی‌های جداگانه با توجه به مدارک موجود در پرونده، رأی سازمان تعزیرات را تأیید کردند. این گزارش را سازمان صمت و بازرسی کل کشور به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر