معرفی محصولات معدنی در نمایشگاه مجازی

عصر معدن- سامانه تهران‌اکسپوز با هدف ایجاد فضایی مناسب برای عرضه و تقاضا و همچنین بازاریابی و تبلیغات براساس زنجیره تامین کالا در بخش معدن و صنایع معدنی پایه‌گذاری شده است.;

معرفی محصولات معدنی در نمایشگاه مجازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، تهران اکسپوز برمبنای ایده‌ای چندساله و با استفاده از تجارب جهانی حضور در نمایشگاه‌های خارجی و داخلی پایه‌ریزی شده و با حمایت خانه معدن ایران، خانه معدن استان‌ها و کمیته ملی معدن ایران، انجمن سنگ ایران و چندین شرکت معدنی مطرح ایرانی، در جهت معرفی محصولات و خدمات معدن و صنایع معدنی در عرصه داخلی و بین‌المللی در قالب نمایشگاه مجازی فعالیت می‌کند.

    فعالان حوزه‌های مختلف بخش معدن با تجمیع در این سامانه قادر خواهند بود به معرفی خدمات و محصولات خود بپردازند و نیازهای مختلف خود را مطرح و برای آن راهکار مناسب پیدا کنند. در سامانه تهران‌اکسپوز معاملات بدون واسطه یا پرداخت حق الاعمل، در بستری امن بین خریدار و فروشنده اتفاق می‌افتد. مجموعه تهران‌اکسپوز جهت ارائه خدمات تنها از متخصصان، فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته‌های معدن و صنایع وابسته بهره برده و آمادگی همکاری با علاقه‌مندان این رشته‌ها را دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر