رئیس اداره امور معادن سازمان صمت سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

فعالیت ۶۹ معدن با اشتغال یک هزار و ۷۵۰ نفر در شهرستان زاهدان

عصر معدن- رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در شهرستان زاهدان تعداد ۶۹ معدن با اشتغال یک هزار و ۷۵۰ نفر ، فعال می باشند.;

فعالیت ۶۹ معدن با اشتغال یک هزار و ۷۵۰ نفر در شهرستان زاهدان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، رضا یعقوبی در جلسه شورای معادن شهرستان زاهدان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان این مطلب، اضافه کرد: شهرستان زاهدان در حوزه ی معدن دارای قابلیت های زیادی است که با فعالیت هایی که در حال انجام است به دنبال این هستیم تا از این مزیت ها استفاده نماییم که منجر به رونق تولید وایجاد اشتغال در سطح شهرستان شود .

    وی افزود : کرومیت ، منیزیت ، آنتی موان ، منگنز ، گل سفید ، مس ، آهن و ... از جمله مواد معدنی شاخص کشف شده در حوزه ی شهرستان زاهدان می باشند .

    رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد : معدن و کارخانه مس چهل کوره ، کارخانه دانه بندی منیزیت نوک آباد ، کارخانه سیمان سیستان از جمله طرح های صنایع معدنی شاخص و اجرا شده در شهرستان زاهدان هستند .

    یعقوبی در پایان بیان داشت: طرح های صنایع معدنی در دست اجرا شهرستان زاهدان شامل کارخانه تولید شمش کاتد مس با پیشرفت فیزیکی 22 درصد ، کارخانه تولید زینتر ، کارخانه کاشی و سرامیک وشنگار با پیشرفت فیزیکی 85 درصد می باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر