گام های شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی برای احیای تولیدکننده با سابقه ماشین آلات با راهبری ایمیدرو؛

معاون مالی و اداری ایمیدرو: ثبت سفارش معدنی ها برای خرید دامپتراک روی میز هپکو آمد

عصر معدن- نشست پایش اجرای تفاهم نامه سه جانبه بین خانه معدن ایران، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و شرکت هپکو در محل خانه معدن ایران به صورت هفتگی برگزار می شود.در نشست اخیر ؛ شرکت های بزرگ معدنی با راهبری ایمیدرو، آمادگی خود را برای خرید چندین دستگاه دامپتراک ۳۵ تنی اعلام کردند.;

معاون مالی و اداری ایمیدرو: ثبت سفارش معدنی ها برای خرید دامپتراک روی میز هپکو آمد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، معاون مالی و اداری ایمیدرو در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسات گفت: در بخش ساخت ماشین آلات و تجهیزات، خانه معدن ایران نیازهای بخش معدن کشور از قبیل بولدوزر، بیل مکانیکی، شاول، غلتک، دامپتراک و... را به شرکت هپکو اعلام کرد.

    غلامرضا روزبهانی افزود: از سوی دیگر در جلسات فوق ساخت دامپتراک 35 تنی و بالاتر مورد تاکید قرار گرفت که بر این اساس شرکت هپکو پیشنهادات خود را در زمینه ساخت دامپتراک 35 تنی نهایی کرده و طرف های تفاهمنامه قرارداد تامین ماشین آلات از شرکت هپکو را تهیه کنند.

    وی گفت: همچنین پیمانکاران شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه خانه معدن ایران از نیاز این شرکت به 35 دستگاه دامپتراک 35 تنی خبر دادند.
    روزبهانی اعلام کرد: درخصوص تفاهمنامه شرکت هپکو با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، قرارداد ساخت یک دستگاه دامپتراک 35 تنی به عنوان نمونه از طریق مهندسی معکوس و نیز تفاهمنامه ساخت 39 دستگاه دامپتراک 35 تنی بین شرکت هپکو با شرکت گوهرپویش گام(گل گهر2) در حال نهایی شدن است و ظرف یک ماه آینده قرارداد و تفاهمنامه مذکور امضاء و مبادله خواهد شد.

    حمایت بخش معدن و صنایع معدنی از هپکو
    این گزارش می افزاید، پیش از این خداداد غریب پور در آیین امضای 5 تفاهم نامه همکاری بین شرکت های بزرگ معدنی و هپکو اعلام کرد: با واگذاری شرکت هپکو به سازمان تامین اجتماعی، رویکرد حمایتی ایمیدرو از این شرکت تغییر نکرده و با توجه به ماموریت های توسعه ای این سازمان و نگاه ملی، در سال جهش تولید به طور حتم حمایت بخش معدن و صنایع معدنی از این تولیدکننده با سابقه و توسعه همکاری ها ادامه خواهد داشت.
    وی افزود: شرکت های فوق با برگزاری جلسات و بازدیدهای مستمر با مسئولان شرکت هپکو نیازهای خود را اعلام کرده اند که خرید محصولات این شرکت و همچنین ارایه خدمات فنی در این تفاهم نامه ها مورد توجه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر