آزادسازی پهنه اکتشافی"مارکده" چهارمحال و بختیاری

عصر معدن- سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی استان چهارمحال و بختیاری گفت: پهنه اکتشافی "مارکده" استان چهارمحال و بختیاری سیزدهم مهرماه آزادسازی می شود.;

آزادسازی پهنه اکتشافی"مارکده" چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از شاتا، مهرداد قاسمی دستگردی با بیان این مطلب، افزود: سازمان صنعت، معدن وتجارت استان با مشارکت سازمان‌های زمین‌شناسی و اکتشافات مواد معدنی و ایمیدرو، مطالعات کارشناسی 3 پهنه کانساری در شمال استان چهارمحال و بختیاری را در دست اجرا دارد.

    او تاکید کرد: درهزار و300 کیلومتراز محدوده شمال چهارمحال و بختیاری، مطالعات زمین‌شناسی انجام و کانسارهای فلزی از جمله روی، سرب و مس شناسایی شده است.

    سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون مطالعات اکتشاف مقدمات ایجاد زیرساخت‌های مناطق معدنی و مطالعات شناسایی مناطق مستعد معدنی در پهنه مارکده با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در این استان اتمام یافته است.

    قاسمی دستگردی بیان کرد: با توجه به اتمام مطالعات اکتشاف مقدماتی این پهنه و با توجه به ابلاغ معاون امور معادن و صنایع معدنی وزات صمت درخصوص آزادسازی محدوده‌ها و پهنه‌های اکتشافی مندرج در سامانه کاداستر، ثبت محدوده‌های معدنی توسط متقاضیان، از ساعت 11 صبح 13مهرماه امسال امکان پذیر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر