مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی مطرح کرد:

صدور بیمه نامه معدن به ارزش ۱۲ هزار میلیارد ریال توسط باتمرکز بر مناطق کم برخوردار

عملکرد سال های ۹۷ و ۹۸ صندوق؛ برابر با عملکرد ۱۶ سال گذشته

عصر معدن- صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، تاکنون موفق به صدور بیمه‌نامه به ارزش ۱۲هزار و ۲۱۹ میلیارد ریال با هدف پوشش مخاطرات و تامین و تجهیز ماشین آلات برای بیش از یک هزار و ۷۵۰ محدوده و معدن شده است.;

صدور بیمه نامه معدن به ارزش ۱۲ هزار میلیارد ریال توسط باتمرکز بر مناطق کم برخوردار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با اعلام این مطلب، افزود: ارایه خدمات این مجموعه بیشتر مربوط به مناطق محروم و کمتر توسعه ‌یافته بوده است.

    فرید دهقانی گفت: صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در سال 98 عملکرد موفقی نسبت به سال‌های گذشته در زمینه صدور بیمه‌نامه، تنوع بیمه‌نامه و وصول مطالبات به‌عنوان یک نهاد حاکمیتی داشته است.
    عملکرد سال های 97 و 98 صندوق؛ برابر با عملکرد 16 سال گذشته
    وی افزود: عملکرد صندوق به صورتی بوده است ‌که در 16 سال فعالیت خود میزان صدور بیمه‌نامه آن به حدود 632 میلیارد تومان رسید. این درحالی است که صندوق این رقم را طی دو سال گذشته محقق کرد.
    مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی اعلام کرد: صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در سال گذشته 38 بیمه‌نامه اعتباری بهره ‌برداری به ارزش 519 میلیارد تومان، 9 بیمه‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش 34 میلیارد تومان صادر کرد. در مجموع طی این مدت میزان ضمانت‌نامه‌ها و بیمه‌نامه به تعداد 47 عدد و به مبلغ 522 میلیارد تومان رسید.
    دهقانی عنوان کرد: این صندوق در حوزه معادن کوچک و در اجرایی شدن این طرح ملی اقتصاد مقاومتی به‌عنوان بازوی تامین‌کننده مالی و پوشش ریسک ناشی از فعالیت‌های معدنی توانست نقش بسیار موثری در سال 98 ایفا کند.

    هدفگذاری 500 میلیارد تومانی برای صدور بیمه‌نامه
    وی با اشاره به برنامه های صندوق در سال جاری، گفت: هدفگذاری صندوق برای صدور بیمه‌نامه در سال جاری، مبلغ 500 میلیارد تومان است و معادن واجد شرایط می‌توانند نسبت به اخذ ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه اقدام کنند.
    دهقانی اظهار داشت: همچنین امسال صندوق در بخش طرح احیای معادن کوچک، برای اکتشافات تکمیلی و پوشش ریسک ها، حمایت های لازم را خواهد داشت.
    صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی از مجموعه های تابعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر